Doorlink op dezelfde website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barryhap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Goedenavond,

Ik heb sinds kort een .nl website, nu zou ik graag een doorlink maken op deze website naar een andere website. Maar met behoud van het webadres van de .nl pagina. Het is namelijk zo dat ik anders het webadres van de site waarnaar ik wil linken in de adresbalk krijg.

Mijn vraag: Is het mogelijk om een doorlink te maken met behoud van je eigen webadres? dus een website doorlinken op je website? en wat is de HTML code hiervoor:)?

Alsvast bedankt.!!

Dat kán wel door de hele website in een frame te zetten. Maar dat is:

* Niet netjes tegenover de site die je doorlinkt (tenzij die ook van jou is)
* Bijzonder ongebruiksvriendelijk
* Verouderd

Dus echt aan te raden is het niet... waarom wil je het?

Dat kán wel door de hele website in een frame te zetten. Maar dat is:

* Niet netjes tegenover de site die je doorlinkt (tenzij die ook van jou is)
* Bijzonder ongebruiksvriendelijk
* Verouderd

Dus echt aan te raden is het niet... waarom wil je het?

Beide website's zijn mijn eigendom, de ene website is een doorlink naar de andere. alleen zou ik graag het webadres van de doorlink website in de adresbalk willen behouden als hij naar de andere doorlinkt.

bijvoorbeeld, mijn ene adres is www.abc.nl en ik wil dat als je op de website komt doorlinkt naar www.abcd.nl.

dan zou ik graag het webadres van www.abc.nl in de adresbalk willen zien:)

MvG,

bas

Afhankelijk van wat voor opties de bedrijven waar je bij zit je bieden is dat best mogelijk. Je kunt, via iets als Directadmin, domein1 als pointer voor domein2 instellen. Je moet dan wel voor domein1 de dns gegevens invoeren van de site waar je je bezoekers heen wilt leiden. Hoe en waar dit moet, en of het kan, kun je beter bij de helpdesk van het bedrijf waar je het domein kocht vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan