• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doorlink probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephan2703

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
Hallo,

Ik kom ergens niet helemaal uit, Ik ben bezig met een forecast aan het maken, nu kan ik alle datas kopieren vanuit King(moeder bestand), maar om alles over te typen kost heel veel tijd is hier niet een formule voor dat ik hier iets kan doorlinken.

Bekijk bijlage voorbeeld.xls

Richard , dankje wel , maar als ik dit nu in een ander estand wil plakken, hoe doe ik die formule dan

Tja, dat hangt af van de opbouw van dat bestand.
Ik heb nu de rij achterhaald waarop een bepaald product staat, en aangegeven dat in kolom G de waarde opgehaald moet worden afhankelijk van het kolomnummer.

De functie INDIRECT werkt overigens niet over bestanden heen! Dan krijg je een foutmelding wanneer het bronbestand gesloten wordt.

Dusssss, wat is precies de bedoeling? Heb je een bestand met data uit King, en wil je in een ander bestand een rapportage bouwen?

Richard

ALs je dit voor me zou kunnen voorelkaar krijgen , ben ik je eeuwig dankbaar , ik zit op een deadline dat het voor 5uur ingeleverd moet worden, en ben al weken bezig dit voor elkaar te krijgen... bestand is alleen 2.1mb en hij upload geen 2.1 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan