doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

nandolauret

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
36
Als ik op een pagina sta en wil doorlinken naar een andere dan krijg ik een blanco scherm. Wanneer ik dan op stop klik komt de het adres van de gekozen pagina in de adresregel en als ik dan klik op vernieuwen kan ik er alsnog naar toe. Dit is alleen niet de bedoeling. Het mot gelijk kunnen. Ik heb inmiddels al IE laten herstellen en zelfs al opnieuw geinstalleerd maar niets hielp. Inmiddels begrepen dat het in een instelling van IE zit maar welke? Heb ook al de tijdelijke internetfiles en mijn geschiedenis gelegd.

Wie kan mij helpen. Ik heb al veel oplossingen gelezen maar de juiste zat er nog niet tussen voor mij.
 
Gepikt van M@rio:

Probeer dit eens:

Quit all programs that are running.

Click Start, and then click Run.

Type regsvr32 /i urlmon.dll and then click OK.

When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll

Groetjes,

Pieter
 
Je moet start > Uitvoeren > regsvr32 /i urlmon.dll (dit kun je er ook in knippen en plakken) en dan OK of Enter.
Wat zegt hij dan dat het niet bestaat?

Groetjes,

Pieter
 
Oke, met knippen en plakken kwamik er wel. probleem niet opgelost ik ga nu even de rest van het rijtje af. je hoort me wel.
 
Ik ben het rijtje afgegaan en bij een aantal kreeg ik een melding. De rest was dus ok.

De opmerking is als volgt:
...... was loaded, but dllinstall entry point was not found.
dllinstall may not be exported or a corrupt version of .....
may be in memory.
Consider using Pview to detect it and remove it.

..... betreft de volgende:
Msjava.dll
Actprxy.dll
Oleaut32.dll
Shell32.dll

De rest was dus succeeded

En nu?
 
Dat zou erop wijzen dat je die bestanden mist. En dat zijn er nogal wat.

Als je een Windows CD hebt, probeer eens het volgende:

Met de CD in je speler, Start > Uitvoeren > sfc /scannow (let op spatie achter sfc) > OK of Enter.

Alle belangrijke Windows bestanden worden dan gecontroleerd, dus dat kan even duren.

Groetjes,

Pieter
 
Ik heb de beruchte packardbell cd's. master1 en 2. Hoe doe ik het hier bij.

Hij zegt namelijk ongeldige parameters bij sannow als ik de master cd 1 plaats.
 
Ja, dat wel, maar met die CD´s van Pak en Bel ben je dan wel alles kwijt, volgens mij.
Dus moet je wel eerst je belangrijke bestanden back-uppen.

Groetjes,

Pieter
 
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar het probleem is niet opgelost. heb je nog een andere adres dan de voorgaande. Deze moet je namelijk lid van worden.
 
oke, hier kan ik ze downlaoden. maar moet ik ze ergens specifiek opslaan? ik ben een totale leek hierin, maar volgens mij horen ze niet in mijn documenten thuis waar hij ze automatisch naar te zet.
 
In je System map, bv. Windows\System of WINNT\System32, dat is afhankelijk van je Windows versie.
Het kan zijn dat je ze dan ook nog moet registreren
met het regsvr32 commando zoals je al geprobeerd hebt.

Groetjes,

Pieter
 
Hoi Nando,

Je link doet het niet. Zou je hem nog een keer willen plaatsen? Misschien kan ik er nog eens iemand blij mee maken.

Bij voorbaat dank,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan