doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

computon

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
Ik heb het volgende probleem.
Nada ik ad aware heb gedraaid en heb verwijdert wat ie aan spyware e.d. had gevonden werkt explorer niet meer zoals het hoort.
Rechtstreeks pagina's oproepen lukt nog wel maar doorlinken niet meer.
Ik kan bijvoorbeeld via msn niet meer bij postvak in komen.
Explorer opent dan wel een scherm maar er gebeurt dan verder niks.
Aan de beveiliging, firewall pop up beveiliging oid ben ik nie aan geweest en werkte voorheen allemaal perfect.
Explorer verwijderen via configuratiescherm-software en dan weer installeren helpt niet.
Kent iemand het probleem en nog beter, de oplossing?
Groetjes Ton

is een optie natuurlijk maar ik denk meer dat er teveel is afgehaald door ad aware. Is er een mogelijkheid een losse i-explorer te installeren oid?

Start / configuratiescherm / software / windows onderdelen verwijderen en toevoegen.

Misschien is dit nog te proberen. Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling Daar staat o.a. onderstaande tip.

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Start daarna desnoods je browser weer even op.

Mocht dat niet lukken dat zou ik als ik jou was toch even het advies van Paul-RT opvolgen. Niet geschoten is altijd mis.

ik kan msjava.dll niet toevoegen dan krijg ik een foutmelding dat het mislukt is omdat deze niet bestaat

Stanley19 zei:
ik kan msjava.dll niet toevoegen dan krijg ik een foutmelding dat het mislukt is omdat deze niet bestaat

Nu geprobeerd door het msjava.dll bestand te downloaden. En toegevoegd in de juiste system32 map.

Dit werkt overigens verder niet voor mij.De doorlink werkt nog steeds niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan