Beste,
Voor een beter overzicht omtrent de contracten die ik beheer ben ik bezig met een excel bestand.
Ik wil daarbij een grote balk hebben (in de vorm van een staafgrafiek) die mij de overzichten laat zien van de openstaande contracten.
Ik heb een begindatum een einddatum en een datum die mij aangeeft van dan tot dan heb ik de mogelijkheid om te verlengen.
Ik ben al enige tijd aan het puzzelen met staafdiagrammen en daarnaast ook veel aan het zoeken op het internet, ik vind echter geen oplossing.
Ik heb per contract een apart werkblad met alle contractgegevens.
Nu wil ik bovenaan een mooie staaf hebben waarin ik in 1 oogopslag de begindatum zie en de einddatum.
Daarnaast wil ik onder deze balk (in dezelfde grafiek) ook een balkje hebben waarin ik duidelijk zie in welke tijdsperiode ik kan verlengen.
Daarnaast zou ik het dus ook nog super vinden als ik een rood streepje door de tabel heb lopen met de dag van vandaag bijvoorbeeld (=vandaag())
Klein voorbeeld mijn telefoon.
Ik heb een 2 jarig contract met de volgende gegevens
Begindatum: 01-03-2013
Einddatum: 01-03-2015
Verlengingsperiode: 01-12-2014 - 01-03-2015
Ik heb een excelbestand gemaakt om het helemaal duidelijk te maken.
Ik hoop dat dit niet te moeilijk is en jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt.
Bijgevoegd bestand: Bekijk bijlage Vraag.xlsx
Voor een beter overzicht omtrent de contracten die ik beheer ben ik bezig met een excel bestand.
Ik wil daarbij een grote balk hebben (in de vorm van een staafgrafiek) die mij de overzichten laat zien van de openstaande contracten.
Ik heb een begindatum een einddatum en een datum die mij aangeeft van dan tot dan heb ik de mogelijkheid om te verlengen.
Ik ben al enige tijd aan het puzzelen met staafdiagrammen en daarnaast ook veel aan het zoeken op het internet, ik vind echter geen oplossing.
Ik heb per contract een apart werkblad met alle contractgegevens.
Nu wil ik bovenaan een mooie staaf hebben waarin ik in 1 oogopslag de begindatum zie en de einddatum.
Daarnaast wil ik onder deze balk (in dezelfde grafiek) ook een balkje hebben waarin ik duidelijk zie in welke tijdsperiode ik kan verlengen.
Daarnaast zou ik het dus ook nog super vinden als ik een rood streepje door de tabel heb lopen met de dag van vandaag bijvoorbeeld (=vandaag())
Klein voorbeeld mijn telefoon.
Ik heb een 2 jarig contract met de volgende gegevens
Begindatum: 01-03-2013
Einddatum: 01-03-2015
Verlengingsperiode: 01-12-2014 - 01-03-2015
Ik heb een excelbestand gemaakt om het helemaal duidelijk te maken.
Ik hoop dat dit niet te moeilijk is en jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt.
Bijgevoegd bestand: Bekijk bijlage Vraag.xlsx