doorlopend ingave veld

Status
Niet open voor verdere reacties.

lammertc

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hallo

Ik zit met een vraag
Ik ben de WK poule aan het ingeven, en nu moet ik na elke ingave een enter meegeven om in het volgend veld te komen.
Weet iemand een truc om automatisch ná ingave van een waarde naar het volgend veld te springen?
Je ziet dit wel een op webpagina's bij een geboortedatum invullen

Beetje onduidelijk..............

Op welk monent moet dan naar het volgende veld worden gesprongen.....na het ingeven van een x-aantal karakters?

Joop

Als je een invoermasker kunt definieren dan kun je gebruik maken van de eigenschap autotab.
Die moet je op ja zetten.

En anders dan moet je inderdaad precies weten op welk moment er gesprongen moet worden. En dat moet je dan zelf programmeren.

G

Het invoerveld is één positie groot ( doelpunten) en moet dan direct doorspringen naar volgend veld.
Welk invoermasker kan ik hiervoor gebruiken?
de notatie van het veld is numeriek, en mag niet als tekst gewijzigd worden i.v.m. totaaltellingen, dus kan ik geen invoermasker gebruiken?!...

als ik een uitslag van 10-0 voorspel, moet je invoerveld 2 karakters groot zijn...ik zou voor de zekerheid je invoermasker 1 positie vergroten.

@ thomrob, Ik heb in het regelement opgenomen dat er maar een (1) positie mag worden ingevuld
@ gregorg, Het werkt voortreffelijk, bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan