• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doorlopende agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

corania17

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Ik ben op zoek naar een doorlopende agenda. In het voorbeeld waarin ik aan het stoeien ben krijg ik verschillende uitkomsten, maar geen goede. De bedoeling is dat in Blad Agenda dagelijkse afspraken de afspraken die zijn gemaakt in Blad Ingave elke dag zichtbaar worden gemaakt. De agenda schuift elke dag op omdat in cel G2 de opdracht =vandaag() staat. Is dit op een eenvoudige manier op te lossen zoals ik probeer in de cellen C4 en C5 of moet er een macro worden geschreven? De code in C4 of C5 moeten dus verdeeld worden over alle cellen zodat deze per dag kijken naar Blad Ingave. Er komt nog een probleem bij dat het ook mogelijk moet zijn dat er meerdere intenties in een dag kunnen worden weergegeven. Is er iemand die mij zou kunnen helpen en/of vertellen of het echt wel mogelijk is of niet? Elke week is het mogelijk om een print-out te maken voor archief. Als de job te groot gaat worden moet ik het maar vergeten en gaan we verder op papier. Bij voorbaat dank, Corania17.

Na lang zoeken heb ik een andere doorlopende agenda gevonden namelijk tf02780252.xltx als template. Werkt prima nadat ik deze heb aangepast. Ziet er mooi uit en werkt heel goed.
Corania17.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan