doorlopende muziek over site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Championnetje

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Hallo!

Ik heb een probleempje...
Ik heb een site gemaakt in frontpage en ben bijna klaar maar nu wil ik dus een muziekje over de hele pagina laten lopen...:(

Het is me al wel gelukt om op de startpagina de muziek te laten beginnen... maar als ik dan naar een andere pagina van mijn site ga stopt hij... Kortom ik weet niet hoe ik het muziekje gewoon over de hele site kan laten lopen..:(

HELP MIJ AUB!!!

Marjon

Heb hier zelf lang geleden ook mee zitten rommelen.... ik weet niet of er toevallig een javascriptje ofzo voor is... mij lukte het toen niet.

Ik weet niet hoever je bent met kennis van HTML en PHP, ik loste het op
door het bestandje te laten laden in de header van van mijn site.

Mijn site bestaat uit 3 basis delen, een header een content en een footer. (en meer maar dat doet er niet toe)

De header blijft altijd hetzelfde zodra ik op een link klik (intern) word deze in de content geladen, en blijft de header staan zo blijft het muziekje gewoon doorspelen.

Ik denk echter dat ik je niet echt verder kan helpen dan dit helaas.

Laatst bewerkt:
Of met een frameset werken

in de frameset zet je het muziekje
en de frameset bestaat uit 1 fullscreen frame waarin je je content displayed.

(eerlijk gezegd haat ik sites met een muziekje.... :))

(eerlijk gezegd haat ik sites met een muziekje.... :))

haha ja ik ook, vooral zn irri .midi muziekje :D

Gebruik het tegenwoord dan ook niet meer.

Is trouwens een betere manier denk ik ja die jij beschrijft (athans makkelijker in deze situatie)

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt allemaal! Ik wil wel graag een muziekje op mijn site omdat mijn site gaat over een overleden vriendin en dat begrafenis nummer is heel rustig en moet eronder vind ik dat zou zij ook gewild hebben...

Maar heel erg bedankt ik ga er mee aan de slag!

als je met frontpage werkt dan moet je mp3 bestand naar midi of wave file over zetten rechter muisknop, dan eigenschappen kan je zo het bestand erin plaatsten succ6:cool:

Ja ik heb hem al overgezet naar een Wavbestandje... en op de startpagina begint hij dan maar als ik dan naar een andere pagina gaat stopt het muziekje...hij begint dan weer overnieuw! ik wil dat hij gewoon door blijft lopen!

Hoe doe ik dat?

Je hoeft de bestanden niet over te zetten naar wav of midi file.

ik heb zelf op de websites die ik maak voor artiesten gewoon een mp3 bestand
normaal kiest hij automatisch een nummer van 30 sec van de artiest.

kijk maar eens op http://www.harrytienstra.nl

Nu ivm kerst heb ik een volledig nummer er opstaan. normaal kiest hij automatisch
een nummer van 30 Sec.

heb de code in het keuze menu staan, ivm omdat die altijd zichtbaar blijft en dan kun je altijd het muziek laten spelen ook als je een nieuw venster laad in het rechte gedeelte.

Hier onder de code voor MP3 met zichtbaar functie van Windows media Player:
Hier onder de code voor MP3 zonder zichbare functie van Windows media Player:
Code voor automatisch zoeken voor MP3:

Hoe kan ik de codes erbij plaatsen???
Als ik ze hier plaats functioneren de functies :(

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een "irriterend":p muziekje staan op mijn site en ik heb gewoon in de index via "Eigenschappen van hyperlink" als doelframe "Nieuw venster" gekozen.
Op die manier loopt je muziekje door over al de pagina's van je site.

groetjes van newbie mouka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan