doornummering

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamweaverfan

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2010
Berichten
226
Ik heb rechtonder een doornummering recht onder
nu mijn vraag, hoe voorkom ik dat die alles aanpast bij als ik er -2 achter zet

voorbeelf

pagina 1-1
pagina 1-2
pagina 1-2-2

hoe voorkom ik dat als ik de wijzeging van pagina drie niet op pag 1 en 2 zichtbaar wordt
 
Beste

Kunt u me iets duiderlijker uitleggen?
ik ben namelijk geen expert in office 2007

bij nummering kan ik alleen kiezen doorlopend uit sectie ?
 
Haal je 'privé' tekst weg, zet er wat faketekst neer en post het docje als bijlage. Ik zal 'm dan aanpassen en terugposten Als je dan bestudeert wat ik heb aangepast dan snap je 'm én het scheelt mij in dit topic veel typewerk om het stap voor stap uit te leggen.
 
docje

dit is de eerste keer dat ik een bijlage toevoeg
ikhoop dat het gelukt is
 

Bijlagen

  • album 1.docx
    12,6 KB · Weergaven: 32
De bijlage is prima gelukt / overgekomen?

nog een vraagje voordat ik 'm aanpas:

wat wil je dat er met de paginanummers gebeurt / hoe moet de nummering eruit zien?
Nu zijn ze genummerd:
1-2
2-2
3-2
4-2
5-2
6-2

Hoe had dat eruit moeten zien ?
 
Laatst bewerkt:
kijk

als ik de eerst paar gewoon 1-1 1-2 enz doe en dan voeg ik bijv 1-2-2 in dat niet alles verandert
 
Oké, helder.

Zie bijlage. Als je nu iets verandert vóór de nieuwe sectie begint, dan is de wijziging alleen van toepassing op díe sectie, verander je erna wat, dan is die verandering van toepassing vanáf dat punt.
Secties zijn dus geen 'wonderdingen', maar meer een soort van dikke vette streep onder opmaak met als boodschap: tot hier en niet verder. Als user maak je zaken op en als je niet wil dat die opmaak voor pagina's daarná geldt, dan voeg je een nieuwe sectie in. Eventuele nieuwe opmaak geldt dan vanaf dát punt.

Het aardige van secties is, dat je ze ook op één pagina kunt instellen, dat noemen ze 'doorlopende secites', maar meestal worden ze gebruikt op een nieuwe (volgende) pagina.
Het leuke van secties is ook dat je in een document van vele pagina's, de ene pagina recht kunt zetten en een volgende liggend. Zonder secties zou je dat nooit lukken (anders dan door te werken met tekstvakken)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan