In Excel wil ik het volgende berekenen:
Vanuit 1 kolom waar maandelijks hetzelfde bedrag vermeld staat bv kolom A moet opgeteld worden met het saldo in kolom B
de som van deze 2 kolommen wil ik automatisch door laten rekenen met het bedrag van kolom A. Dit betekent dat het bedrag ik kolom
B steeds veranderd. Kan ik dit met een formule door laten rekenen?
VB Kolom A blijft altijd € 100, optellen met het saldo in kolom B BV € 200 de som wordt € 300.
De volgende maand wil ik dat Excel die € 300 doorrekent naar € 400 en dit iedere maand weer.
Ik weet niet of ik het heel duidelijk heb kunnen omschrijven, anders hoor ik het graag van jullie.
Vanuit 1 kolom waar maandelijks hetzelfde bedrag vermeld staat bv kolom A moet opgeteld worden met het saldo in kolom B
de som van deze 2 kolommen wil ik automatisch door laten rekenen met het bedrag van kolom A. Dit betekent dat het bedrag ik kolom
B steeds veranderd. Kan ik dit met een formule door laten rekenen?
VB Kolom A blijft altijd € 100, optellen met het saldo in kolom B BV € 200 de som wordt € 300.
De volgende maand wil ik dat Excel die € 300 doorrekent naar € 400 en dit iedere maand weer.
Ik weet niet of ik het heel duidelijk heb kunnen omschrijven, anders hoor ik het graag van jullie.