• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Doorrekenen van bedrag

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert112

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2009
Beste excel guroes,

Ik heb al flink door het forum gesprit maar kwam helaas niet de oplossing van mijn probleem tegen, misschien komt dit ook omdat ik er als beginneling van macro's naar kijk.

In het toegevoegde bestand wil ik graag het volgende bereiken:

als er uren in het werkblad "submit hours" via de "submit" button worden gegenereerd, wil ik dat de uren naar de code code in het werkblad "summary" worden gekopieerd. De week erna moet dit weer gebeuren, alleen moeten de uren in het werkblad "summary" een totaal beeld geven (Week 1 + Week 2 etc.)

Probleem 1: ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat de uren in het werkblad " submit hours" worden gekopieerd naar de juiste codes in het werkblad "summary".

Probleem 2: Ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat de waarden van de nieuwe week, door het drukken op de submit button, in het werkblad "submit hours" worden opgeteld bij de (oude) waarden in het werkblad "summary".

Ik word tureluurs :shocked: van het geprobeer... hoop dat jullie me kunnen helpen!

Grt. Geert

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan