Doorsturen access-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Hallo,

Op welke manier kan ik een database best doorsturen momenteel? Het is zo dat ik vroeger dit deed met www.mijnbestand.nl maar dit zou niet meer werken.
Is er een passend alternatief mogelijk?

Mijnbestand is er mee opgehouden, dus die doet het inderdaad niet meer. Alternatieven zijn er genoeg, bijvoorbeeld: wikisend

Michel,

Mocht u nog andere alternatieven hebben mogen deze ook doorgestuurd worden want wikisend lukt me hier op het werk niet. Vermoedelijk één of andere beveiliging?

Geen idee; mij lukt het op het werk in ieder geval wel. Je kunt Wetransfer.com proberen, maar daar moet je volgens mij een emailadres opgeven, dus daar ben ik geen voorstander van. Maar als je googlet op 'free fileshare' kom je er nog wel een paar tegen denk ik :)

Aangezien ik voor de eerste keer gebruik maak van 'wikisend' controleer ik toch voor alle zekerheid of ik niets fout deed, dus :

'Upload'
'Upload file'
Ik selecteer de naam van m'n database naast de 'download link'
Wanneer ik deze tenslotte kopieer naar dit forum zou ze kunnen worden geopend?

Als test heb ik ze naar een word-document gekopieerd en bij het klikken op de link kom ik opnieuw terecht bij het scherm van wikisend.
Wanneer ik 'download file' klik krijg ik steeds een melding dat het bestand niet geopend kan worden.

Of vergeet ik toch nog iets?

U moet eerst een bestand selecteren en dan kiezen voor "upload file".
Vervolgens krijgt u 2 links.
De eerste is een directe link naar de downloadpagina en de 2de is een aangepaste forum link.

In mijn testgeval ziet het er als volgt uit:

Code:
[url]http://wikisend.com/download/323902/domination.png[/url]
[URL=http://wikisend.com/download/323902/domination.png]domination.png[/URL]

Als je een bestand selecteert (met Bladeren) en dat pload (met Upload File) krijg je een Downloadlink die je kopieert. En weer plakt in een berichtje. Dus Bestand is dan de link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan