cyberexe
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 feb 2006
hallo mensen,
ik heb een opdracht voor school waarbij ik een absentieregistratie moet maken.
ik heb een pagina waarop aanvragen van verlof van elke gebruiker staan.
als er op bekijken wordt gedrukt kan de administratie gebruiker de aanvraag goedkeuren of afkeuren.
als er op 1 van de 2 knoppen is gedrukt update een query de gegevens in de tabel.
daarna wordt hij mbv een header terug naar het overzicht gestuurd.
aan die header zitten gegevens gekoppeld. zoals status='goedgekeurd'
op de pagina van het overzicht wordt gekeken of de status goedgekeurd is ja/nee.
zo ja, dan moet er en header met gegevens naar een andere pagina worden gestuurd.
deze header staat onderaan de pagina, omdat eerst de pagina weergegeven moet worden en daarna pas de header mag worden verstuurd.
echter krijg ik hier dan de header already sent melding.
weet iemand hier een oplossing voor??
dit is nu mijn code aan het eind van de pagina na de footer:
ik heb een opdracht voor school waarbij ik een absentieregistratie moet maken.
ik heb een pagina waarop aanvragen van verlof van elke gebruiker staan.
als er op bekijken wordt gedrukt kan de administratie gebruiker de aanvraag goedkeuren of afkeuren.
als er op 1 van de 2 knoppen is gedrukt update een query de gegevens in de tabel.
daarna wordt hij mbv een header terug naar het overzicht gestuurd.
aan die header zitten gegevens gekoppeld. zoals status='goedgekeurd'
op de pagina van het overzicht wordt gekeken of de status goedgekeurd is ja/nee.
zo ja, dan moet er en header met gegevens naar een andere pagina worden gestuurd.
deze header staat onderaan de pagina, omdat eerst de pagina weergegeven moet worden en daarna pas de header mag worden verstuurd.
echter krijg ik hier dan de header already sent melding.
weet iemand hier een oplossing voor??
dit is nu mijn code aan het eind van de pagina na de footer:
PHP:
<?php
if (isset($_GET['weetnietwat']) == 'inderdaad'){
header("Location: brief_verlof.php?status=goedgekeurd&leerling=".$_GET['leerling']."&begindatum=".$_GET['begin_datum']."&einddatum=".$_GET['eind_datum']."&lesuurvanaf=".$_GET['lesuur_vanaf']."&lesuurtot=".$_GET['lesuur_tot']."");
}?>