chrisgeerdink
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 26 mei 2002
Ik heb een pagina opgedeeld in 2 frames (links, rechts). De pagina is gemaakt om de opbouw van een forum voor elkaar te krijgen. In het linkerframe staat heel erg simpel de opbouw en in het rechterframe kunnen alle forumnamen aangepast worden, nieuwe forums toegevoegd worden enz enz.
Nu is het dus zo, dat als een nieuw forum aangemaakt is (in het rechterframe dus), het linkerframe automatisch moet refreshen om die verandering te showen. Hoe doe ik dit?
kan het met <script>location.href='linkerframe.php'</script> ? Zo ja, hoe zet ik de target er dan in?
Of kan het ook met <META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0;URL=linkerframe.php"> ? Zo ja, hoe zet ik hier de target er in?
Of kan het nog anders?
Nu is het dus zo, dat als een nieuw forum aangemaakt is (in het rechterframe dus), het linkerframe automatisch moet refreshen om die verandering te showen. Hoe doe ik dit?
kan het met <script>location.href='linkerframe.php'</script> ? Zo ja, hoe zet ik de target er dan in?
Of kan het ook met <META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0;URL=linkerframe.php"> ? Zo ja, hoe zet ik hier de target er in?
Of kan het nog anders?