Doorsturen van mail in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Berichten
276
Ik beheer meerdere emailadressen, van mezelf, mijn vrouw en kinderen. Mijn emailadres staat als standaardadres vermeld. Mijn vrouw haar email begint met de letter D en bij mij met een J.
Nu is het zo, als ik een mail doorstuur naar andere mensen, OE 2000 automatisch het emailadres van mijn vrouw (als afzender) als eerste weergeeft om deze mail te versturen. Meestal let ik er op maar soms, je kent dat wel, klik klik klik en weg is die mail met een verkeerde afzender. Heeft er iemand dit ook al voor gehad en hoe kan men dit verhelpen ?
 
E-mail adres van je account wordt volgens mij meegestuurd. Moet je dit eens bekijken.
 
Ik heb deze optie afgevinkt en nog blijft hetzelfde zich voortdoen.

Als ik een email "doorstuur" neemt OE mijn vrouw als afzender en niet mijn emailadres.
 
Als je een e-mail verstuurt of opmaakt, zie je boven de knop aan "van" staan. Aan het eind van die regel staat een rolmenuutje, daarin kan je een emailadres selecteren.
 
Als mijn emailadres als standaard ingesteld staat, moet hij deze toch als eerste nemen tenzij ik er anders over beslis.
Ik heb nu gemerkt dat OE ook soms één van mijn andere emailadressen gebruikt als ik iets beantwoord of doorstuur. Mijn probleem geraakt dus niet opgelost.
Alle tips zijn welkom !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan