Doorsturen van mail voorkomen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lia

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
Hoi
Weet iemand of een mailtje zo kunt beveilingen dat de ander hem niet meer door kan sturen naar anderen?
Het is me al een paar keer overkomen dat een privemailtje van mij aan een persoon, echt per ongeluk is doorgestuurd aan een groep mensen.
Er was geen opzet in het spel maar de persoon in kwestie is een beginnende mailer.
Alvast bedankt!

Ik denk dat dit niet mogelijk is. Elke mail kan worden doorgestuurd. Misschien dat je iets kunt doen met encryptie van mail maar daar heb ik niet zo'n kijk op. Misschien anderen wel?

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook geen ervaring met incryptie, nooit van gehoord zelfs.
Als er niets aan te doen is zou ik dit een goeie vinden om nog eens door iemand te laten ontwikkelen.
Natuurlijk kun je elke boodschap verspreiden door te kopieren maar dit soort fouten die per ongeluk gaan moeten toch voorkomen kunnen worden.
Lijkt mij...

als je office 2003 pro gebruikt kan het wel ... je moet wel een abonnement afsluiten bij microsoft ....

Dank voor jullie reacties. Ik begrijp eruit dat het, behalve bij office 2003 pro, niet echt makkelijk zal gaan.
Mijn onervaren mailer zal toch gewoon maar heel goed op moeten gaan letten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan