Doorstuur adressen van Zonnet, Tele2 en Versatel verwijderen en accounts opheffen, ..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Hoe kan ik een doorverwijs webmail van oud tele2 account verwijderen en als het ook kan het adres opheffen?

Dit probleem zit ook bij een webmail Zonnet en webmail Versatel adres, inloggen lukt wel, maar voor de rest is het rommelig en daar wil ik van af.

Please help, ik wordt zo langzamerhand stapelgek van die accounts. :(

ik heb ook nog een oud zonnet adres. Ik heb al een paar keer contact met tele2 gehad omdat het inloggen op de webmail en zaken niet goed lopen.
Er is aan de zonnet server niks gedaan tijdens verschillende overnames.
eerst had versatel de server er een beetje bij staan tijdens hun eigen activiteiten en toen nam tele2 de boel over.
Tele2 heeft wel een poging gedaan om de boel te koppelen maar ze hebben nooit iets geupdate.

Ik kan niet inloggen op de webmail van zonnet. ik kan niet inloggen op de webmail van versatel maar als ik inlog op mijn tele2 dan krijg ik een optie webmail bekijken en die stuurt me door naar zonnet. (de enige manier en die werkt ook niet altijd.)
Gaat vooral fout als je voor de 2e keer je wachtwoord moet opgeven.

enige manier om het foutloos te krijgen is om de mail via pop3 op te halen of het hele account op te heffen. voor dit laatste moet je contact opnemen met tele2 en dan wordt je doorverbonden met medewerkers die bij de zonnet server kunnen.

voor tele2 is de zonnet server een blok aan het been en ik ben al zo ver met doorgeven aan contacten van mijn nieuwe adres. dat 1 op de 100 mailtjes serieus en geen spam is. maar ik houd de box aan tot het 0 op 100 is. (hopelijk dit jaar)

Ik heb de box 25 jaar maar zal blij zijn als ik er eindelijk vanaf ben.

M.

Inloggen lukt wel, inderdaad via tele2.

Ik heb altijd webmail gebruikt, ook voor het automatisch doorsturen. Helaas kan ik het uitzetten van doorsturen niet terugdraaien, ik zie nergens de mogelijkheid meer.

Webmail van tele2 is een ramp geworden, ik kan alleen de eerste 2 mailtjes zien, tenzij ik met veel moeite naar beneden scrol.

Een aantal berichten in Zonnet zou ik graag bewaren, daarna meteen opheffen, het doorsturen uitgezet krijgen zou al een tijdelijke oplossing zijn, helaas nergens meer te vinden.

Is het doorsturen ergens in het account uit te zetten?

Maak een account in het desktop programma van Office Outlook (of Thunderbird of ander mail prog) met de pop gegevens van zonnet pop.zonnet.nl en wachtwoord.
Dan kun je gewoon je mail ophalen en een kopie van maken op een andere schijf (=backup..)
als je van zonnet af wilt voer je de reeds gegeven tips uit... (mail naar tele2 en zo).

ik heb ook nog een paar van dit soort accounts.. super handig... laat ze ook doorsturen.. het belangrijkste bewaar ik en de rest kan ik dan heel snel weggooien...
en... er is 2x een spam filter overheen geweest (die van tele2 en die van mijn huidige adres)... dus behoorlijk schone mail....

Die optie om niet meer door te sturen zie ik ook niet meer staan sinds de nieuwe simpele interface...

Je kunt even zelf dit proberen bij de virtuele assistent. Ze zegt dat je contact moet opnemen. Na pasen.

Ben eens benieuwd. Er zijn er meerdere die er al jaren mee worstelen

assistent.JPG

Hier nog wat forum geklets. Klik

Laatst bewerkt:
Heb je geen virtuele assistent voor nodig... kun je zelf ook wel verzinnen... Er zijn zover ik weet geen internetproviders op zon- en/of feestdagen telefonisch en/of per mail bereikbaar...
Hun personeel zit wellicht deels (ook) op de woonboulevards... ;)

Nee dat klopt die virtuele kan er niets van, die zegt alleen maar na pasen even bellen. En ja die zitten waarschijnlijk op de boulevards. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan