doorverwijzing chello.nl ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sacramentijnen

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2013
Berichten
9
Hallo,

Ik had een mailadres onder: chello.nl. Met de komst van een nieuwe computer waar geen outlook expres meer op stond heb ik een nieuw mailadres aangemaakt onder hotmail.com Ik heb toen de chello mail gekoppeld aan de hotmai.com Dat ging goed. Nu ben ik inmiddels de upc mail kwijt, bestaat ook niet meer, maar mensen krijgen steeds het bericht dat de mail niet aan komt. Chello.nl niet bereikbaar. Als ik mijn live.nl open en ik wil een nieuwe mail sturen staat er links bovenin: twee maildressen.1. de oude chello.nl en 2. de nieuwe live.nl
Ergens op de computer wordt de mail nog steeds doorverwezen naar de chello.nl. Ik ben bang dat ik diep in de computer moet zoeken naar een of andere verwijzing. Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken?
Als ik opties open van mijn live.nl kan ik nergens iets vinden van chello.nl. Wel staat er een zin: Er is een probleem opgetreden bij het laden van berichten van andere accounts.
Hoe kom ik hier achter wat ik moet aanpassen?

Inmiddels heeft mijn man een apart maildadres onder outlook.com en hij krijgt diverse mails niet binnen omdat chello.nl niet bereikbaar is, terwijl de mensen het rechtstreeks naar zijn outlook.com sturen. Raar maar waar.
Dus ergens zit er op de computer een verwijzing naar chello.nl

Ik kan niet meer bij upc wegens beeindiging van contract.
 
Beste mensen,

Is er niemand die mij hier verder mee kan helpen?

Vraag aan maestro12. U hebt geweldig antwoord gegeven op probleem dat outlook expres bleef verzenden.
Is er voor mijn probleem niets te vinden onder documents and stettings o.i.d.?

Viendelijke goet,
Maria Hoogveld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan