Beste,
ik heb een hele hoop bestanden ( allerlei formaten zoals word, excel, text, .... )
die ik kan koppelen als access-tabellen en die ik vervolgens wens te doorzoeken via een in te geven zoekwoord. Gelijkaardig als het standaard windows-zoekprogramma werkt.
Maar ik vermoed dat dit via visual basic zal moeten gebeuren.
Kan er iemand me een tip geven om te starten aub ?
Is het trouwens mogelijk om de "opmerkingen" die men kan ingeven in de "eigenschappen" van een bestand te lezen en te bewaren vanuit access ?
bedankt
ik heb een hele hoop bestanden ( allerlei formaten zoals word, excel, text, .... )
die ik kan koppelen als access-tabellen en die ik vervolgens wens te doorzoeken via een in te geven zoekwoord. Gelijkaardig als het standaard windows-zoekprogramma werkt.
Maar ik vermoed dat dit via visual basic zal moeten gebeuren.
Kan er iemand me een tip geven om te starten aub ?
Is het trouwens mogelijk om de "opmerkingen" die men kan ingeven in de "eigenschappen" van een bestand te lezen en te bewaren vanuit access ?
bedankt