dos applicatie met teamviewer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacking

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Hallo,

Ik heb nog een oud dos programma, dat perfect werkt, deze wil ik openen via teamviewer, maar dan slaat ie vast.

is hier een oplossing voor?

gr Jack

Teamviewer is er om de besturing van een PC over te nemen, niet om een applicatie te openen. Ik denk dat je wat uitgebreidere informatie moet geven over wat je precies doet en er ook bij moet vertellen welke DOS applicatie je probeert te openen.

meekijken

ik heb een dos kassaprogramma waar een probleem in zit, ik wil iemand vanuit de
andere kant van het land mee laten kijken.

gr jack

Heeft die persoon op dat moment wel Administrator rechten? Teamviewer blokkeert de toegang als deze rechten nodig zijn en de gebruiker deze niet heeft.

ja hij gebruikt dezelfde codes als ik, het probleem doet zich ook voor als ik vanuit huis met teamviewer
probeer het dos programma op afstand te openen.

Als dat programma bij het starten meldt dat er Administrator rechten voor nodig zijn dan moet daarvoor toestemming worden gegeven aan de overgenomen kant. Teamviewer zal pas verder gaan als dat gedaan is.

Mijn vraag is eigenlijk of dat programma, wanneer je deze lokaal start, om een bevestiging vraagt om te mogen starten. Als dat niet zo is dan is er wat anders aan de hand.

a. Het dos programma draait via een snelkoppeling in welke Windows-versie?
b. Als het dos programma verplicht full screen moet draaien, dan is het programma 'te smerig' geprogrammeerd om met teamviewer te bedienen. Het is mij (bijv.) ook nooit gelukt om Wordperfect 4.2 op afstand te bedienen met Teamviewer.
c. Toevoeging: Misschien lukt het wel met VNC (UltraVNC, RealVNC etc.), maar daarvoor moet portforwarding worden ingesteld en moet je het publieke ip-adres van 'de andere kant' weten.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan