Dos kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Internall zei:
huh, wat zijn dat voor proggies?:eek:


Huh:eek: welke? heb 't alleen over TestDisk gehad, een schijf herstel progje om schijf informatie te herstellen.

Maar waarom hang je die schijf niet even op de pc waar je nu op werkt? of is het een laptop.:eek:

En kijk nog eens naar de andere mogelijkheden.

Of Knoppix b.v.
 
@ Lange Pier

Bedankt voor je deskundige benadering. Ja sorry ik bedoelde testdisk

Wat ik wel kwijt wil is dat het niet altijd lukt bij XP om een schijf er bij te hangen.

Zelf had ik een keer dat hij niet meer wilde booten (hal error) nadat ik een schijf er bij had gehangen, zaakje weer terug gezet en hij liep weer. Daarna in een 2000 machine gehangen en toen kon ik er wel bij.

Eric.
 
Dit is mijn blauwe scherm

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

If this is the first time you see this stop eror screen, restart your computer. If this screen appairs again, follow these steps:

Disable or uninstall any anti-virus, disk deframentation or backup untilities. Check your hard drive configuration. And check for any updated drivers. Run CHKDSK /F to check for harddrive corruption, and then restart your computer.

Technical information:

""" STOP: 0x00000024 (0x001901FD, 0x861470C8, 0xC0000102, 0x00000000)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Internall zei:
ff probere schijf erbij te hangen:thumb:

Jij ook effe in schijfbeheer, schijf controleren doen, ook oppervak, o.k.:D

wel de partitie waar je gecrashde windows op staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan