Dosearches

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Wat ik ook doe, ik krijg DoSearches niet weg.
Als ik mijn browser op start dan krijg ik steeds: http://www.dosearches.com/?utm_sour...&uid=3219913727_198313_E6A61256&ts=1380919387

ik heb al speciaal Spyhunter 4 gekocht en geinstalleerd, gescant, alles gerepareert maar toch kan ik het niet verwijderen.
ik heb regCure pro, en ook Super anti spyware gebruikt, maar mijn browsers blijven geinfecteerd (zowel IE en Firefox)
Ik heb windows 8 geupdate naar 8.1 en dus ook daardoor een nieuwe explorer 11... blijft geinfecteerd.
Honderdmaal mijn favoriete startpagina onder internetopties ingevoerd en toegepast etc..... maar niks helpt. Ik blijf last houden van Dosearches.com.

Ik ben radeloos. Wat moet ik doen om van dosearches af te komen?

Download
52147fb3b2536-AdwCleaner_99_3_16x16x32.png
AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is ,klikt u vervolgens op de knop Clean.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.

Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes' Anti-Malware en sla het op je bureaublad op.

• Dubbelklik op mbam-setup-x.xx.x.xxx.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Wanneer u een beveiligingswaarschuwing van Windows krijgt klikt u op de knop "uitvoeren".
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Als de installatie gereed is staat de optie "Start de gratis probeerversie van Malwarebytes Anti-Malware PRO aangevinkt.
  • Klik vervolgens op "Voltooien" om de installatie af te ronden.
  • Vervolgens wordt er automatisch een update uitgevoerd, als dit gereed is klikt u op de knop "OK".
  • Malwarebytes Anti-Malware wordt nu gestart, klik vervolgens op de knop "Scanner".
  • Kies voor een "Volledige Scan"
  • Als de scan gereed is klik dan op de knop "bekijk resultaten".
  • Zorg ervoor dat alle items staan aangevinkt, als dit niet zo is klik dan met de rechtermuisknop op één van de items en kies "Selecteer alle objecten"
  • Klik vervolgens op de knop "Verwijder geselecteerde".
  • Bij de melding "DRINGEND! Je moet je computer opnieuw opstarten om alle actieve infecties volledig te verwijderen." klikt u op JA om de computer opnieuw op te starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan