Dot.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

FabianViesterq

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2013
Berichten
7
Hallo.


Ik heb al vele jaren een domein bij dot.tk geregristreerd.
Sinds een tijdje heb ik ook een eigen host bij 000webhost.com
Nu is mijn vraag: Sommige sites die hebben sitenaam.com/teksthier
Hoe kan ik waar nu "teksthier" staat, ook de tekst van de site krijg. Bijvoorbeeld Helpmij.nl/forum ?

Ik heb zo'n vermoeden dat dit een DNS service heet, maar hoe ik het moet configureren enzo zou ik niet weten.

Kan iemand mij helpen?

Gr Fabian
 
Hoi Fabian,

Ik heb hetzelfde: dot.tk & 000webhost.com
Dat stukje met teksthier dat is gwn je html pagina

bijvoorbeeld: op mijn server staat het html bestandje voorbeeld.html als ik dat bestandje wil zien in mijn browser dan typ ik in:mijnsite.tk/voorbeeld.html. ik hoop dat dit je geholpen heeft!!!

grtjs thomasb
 
Dit snap ik. Maar hoe kan ik dit instellen. Ik heb nu dance4lifedj.tk en daar wil ik een / naam hebben zegmaar... Weet jij hoe ik dit moet configureren?
 
Hoeft niet, je hoeft alleen dat html bestandje te maken en een link plaatsen
 
Hoi Fabian,
Je wilt bv. dat je met dance4lifedj.tk/bio.html of dance4lifedj.tk/bio naar de bio-pagina gaat?
Als je op een .tk domein zit, zal dat jammer genoeg niet gaan... :rolleyes:
Dat zit als volgt:
  • Je .tk domein (http://dance4lifedj.tk) heeft maar één pagina.
  • Dat is een zogenaamde "frame" pagina: een pagina die alleen een doorkijkvenster heeft naar een andere site. Van die tk-framepagina zie je niets, omdat die net zo groot is als het doorkijkvenster!
  • Die andere site, achter het raampje, is in jouw geval op het moment http://fabianviester.weebly.com.
  • Als je rechtstreeks op deze fabianviester.weebly.com zit, dan komen de pagina-namen er wel achter, bv. fabianviester.weebly.com/bio.html.
  • Het nare van een frame-pagina is, dat er wel kan veranderen wat in het frame zit (in het doorkijkvenster), maar dat de hoofdframe-pagina hetzelfde blijft. En dus ook de naam (het webadres) van dat onzichtbare hoofdvenster.
  • Het hoofdvenster van de .tk kan niet weten waarop er binnen het kijkvenster geklikt is > en kan dan ook niets in de adresbalk doen met de naam van de pagina die er in zit.
Eventueel zou je de dance4lifedj.tk automatisch kunnen laten doorsluizen naar fabianviester.weebly.com (en alles wat daarin zit), maar dan staat er nooit meer dance4lifedj in de adresbalk van de browser van de bezoeker.

Maar ... als je bij een provider voor ca. € 25,- per jaar (dat is ca. € 2,- zakgeld per maand) een site neemt (= eigen .nl domein plus eigen webruimte), dan kan je alles doen wat je wilt! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Je moet in 000webhost naar filemanager gaan, dan moet je op je eigen computer een html bestand maken en bij de filmanager op upload klikken. Zoek je html file op en upload hem. Klaar!!!!!
 
Oke...

Oke, noet ik dan de complete html code van de weebly site kopieren? Of hoe maak ik dat html bestand? Help me aub!



Je moet in 000webhost naar filemanager gaan, dan moet je op je eigen computer een html bestand maken en bij de filmanager op upload klikken. Zoek je html file op en upload hem. Klaar!!!!!
 
Ik zou je via de email mijn inloggegevens voor een tijdje kunnen sturen? Dat jij het html bestandje voor me maakt?
 
Ik vind het best, vertrouw jij mij zo goed dan??? Hoe oud ben je eigenlijk
 
Jahoor Thoom. Ik vertrouw je wel.... Ik ben trouwens 15. Maar als je mij even je emailadres stuurt dan stuur ik je via de mail de inloggegevens!
 
Nou ik ben 11 en ik vind het best. Als je mijn webprestaties wil zien, kijk dan maar even op www.funrlive.tk . Mail maar naar *Knip* met het onderwerp FabianViesterq.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou jammer.. Maar kan je me dan via de mail uitleggen hoe ik het zelf kan doen? Desnoods stuur je een voorbeeld.html bestandje >> *Knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
E-mail adressen verwijderd uit de postings. E-mailen kan men via het profiel.
(En dan vindt men het nog raar dat wanneer e-mail adres op een openbaar forum staat dat men steeds meer spam krijgt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan