Double Click

Status
Niet open voor verdere reacties.

teun vos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
51
Als ik een krant on line lees en klik op een onderwerp dan verschijnt:"Spybot reports that you want to download "Double Click".Klik ik op ja dan verschijnt artikel,klik ik op nee dan verschijnt artikel ook.Wat is dit?
 
Spybot S & D meldt gewoon dat het een stukje spyware blokkeert.
Als je in Spybot S & D op Immunize (Immuniseer) klikt en vervolgens onderaan de pagina kiest voor Block all bad pages silently (Blokkeer alle slechte pagina's stil), dan krijg je die melding niet meer, terwijl deze rommel gewoon geblokkeerd blijft worden.

Guus.
 
Double ckick

Heeft inderdaad iets met cookies te maken.Via I.E.-beeld-privacy rapport kwam ik erachter dat van een bepaalde website de cookies werden geblokkeerd.Dit ongedaan gemaakt en geen melding meer van Spy Bot.
Of het verstandig is dat weet ik niet.
 
Dit is niet echt de slimste oplossing. Je geeft nu deze ene website toestemming om spyware op je computer te zetten. Double Click laat nl. tracking cookies achter. Uiteraard krijg je nu bij bezoek aan deze ene site die melding niet meer.
Maar bij veel andere sites zul je toch dat dialoogvenster weer te zien krijgen. Kijk bijvoorbeeld maar eens op deze site.
Lees mijn vorige antwoord nog even door. Als je Spybot zo instelt, zul je geen last meer hebben van dat dialoogvenster. En die trackingcookies worden door Spybot ongemerkt buiten de deur gehouden.
(Vergeet ook niet de toestemming aan die ene site weer ongedaan te maken.)

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Dit is niet echt de slimste oplossing. Je geeft nu deze ene website toestemming om spyware op je computer te zetten. Double Click laat nl. tracking cookies achter. Uiteraard krijg je nu bij bezoek aan deze ene site die melding niet meer.
Maar bij veel andere sites zul je toch dat dialoogvenster weer te zien krijgen. Kijk bijvoorbeeld maar eens op deze site.
Lees mijn vorige antwoord nog even door. Als je Spybot zo instelt, zul je geen last meer hebben van dat dialoogvenster. En die trackingcookies worden door Spybot ongemerkt buiten de deur gehouden.
(Vergeet ook niet de toestemming aan die ene site weer ongedaan te maken.)

Guus.
Bedankt,heb raad opgevolgd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan