doublekiller

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Had easycleaner geïnstalleerd mn om dubbele bestanden te zoeken en verwijderen. Las echter dat doublekiller beter ( veiliger ) werkt. Heb dit nu geïnstalleerd en laten zoeken op dubbele bestanden ( heb hierbij mijn harde schijf laten controleren op dubbele bestanden met "filter" names are identical AND dates are identical AND sizes are identical AND CRC32checksums are identical. Nu komen er een hele hoop dubbele bestanden uit. Mijn vraag : kan ik de vermelde bestanden ALLEMAAL verwijderen of verwijder ik dan ook het "originele" bestand ?

Hoi,

Wees er erg voorzichtig mee want vaak worden er teveel bestanden verwijderd en ook die je nodig hebt. Wat wil je ermee bereiken, het effect is niet tot nauwelijks merkbaar!

Zou ze lekker laten staan, sommige bestanden horen dubbel op je pc te staan.

Bedankt voor jullie antwoord. Als het inderdaad nauwelijks te merken is als de dubbele bestanden verwijderd zijn, laat ik ze lekker zitten ( loop ik in ieder geval geen risico teveel te verwijderen )

Ik laat double killer alleen zoeken op documenten, Mp3's , foto's... dat soort dingen. Ik laat nooit mijn hele harde schijf ( ven) doorzoeken, dat is én gekkenwerk én inderdaad niet verstandig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan