Dowloaden = vastlopen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicko

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
423
Hallo
Telkens als ik wat wil downloaden van p2p software Soulseek / Kazaa / Winmx, gaat na verloop van tijd de hele computer vastlopen en kan ik niets anders doen dan opnieuw opstarten.

Ik heb:
Windows XP Pro 2002
Pentium III

Mischien kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt
gr Steven
 
gelijkwaardig topic

Ik stelde een gelijkwaardige vraag HIER en ik zal je zeggen, ik snap nog niet helemaal hoe het kwam maar wel dat het nu weg is.
En ik heb eigenlijk nog niets gedaan.

Het enigste wat ik gedaan heb is wat instelling van kazaa veranderd qua zoeksnelheid de cyclus waarin hij moet wachten en wat hij moet doen.

Zal niet zeggen dat daardoor alles weer normaal draait maar het werkt weer als een zonnetje.

grtjs jjw
 
JJW, bedankt voor de reactie,

Ik ga meteen ff de instelling doorlopen.
Maar het is ook met Winmx en Soul.seek
Als iemand meer weet
Please!
alvast bedankt

steven
 
Ja maar

ja maar gebeurdt he allen bij die andere progjes als je kazaa ook hebt draaien of als je ze alleen opstart?

Ik had het dus alleen als ik kazaa draaide en de rest.
Mischien is de upload snelheid we dusdanig hoog vrijgegeven dat je hele pc alleen maar bezig is met uploaden.

grtjs jjw
 
Chicko, heb je toevallig een nieuwe versie van ZoneAlarm (versie 5) op je pc staan?
 
JJW:
Als ik Kazaa / Soulseek / WinMX apart draai!
Als ik deze progjes apart draai loopt die na enige tijd vast. Ik heb haast nooit Uplaods!

Buffy:
jA IK HEB ZONEALARM 5.0.590.043

Thanks
Steven
 
buffy

ben blij dat het probleem dan verholpen is maar ik draai ook met de nieuwste zonelabs versie en ondervindt helemaal geen problemen.
Gelukkig maar natuurlijk maar wel vreemd.
 
jjw

Er zijn natuurlijk verschillende ZoneAlarm programma's, JJW (ZA Free 5, ZA Pro 5, ZA Security Suite...). Deze problemen met p2p programma's lijken zich vooral voor te doen bij ZA Free 5, getuige het ZoneLabs forum. Maar dat schijnt er ook weer vanaf te hangen welke software verder op de pc staat. In ieder geval mooi dat jij geen problemen hebt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan