down en upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel gibson

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Berichten
111
bestaat er een programma om je down en upload dagelijks na te kijken,heb een du meter op de bijde pc's maar die geeft op de ene 4.95mb gisteren en de andere pc 51.45mb terwijl er op de telemeter van telenet 750mb is gedownload(breedband)hier klopt iets niet.weten jullie iets beter??,
 
Du - meter gebruik ik ook en werkt zeer goed bij mijn weten...

Je telemeter geeft het totaal op 30 dagen, mss dat dit je 750 MB verklaart...

Als dit niet zo is, en je zeker bent dat je gisteren 750 MB hebt gedownload zeg dan eens waardoor dat komt (wat heb je dan gedownload)
 
nee die 750 is van gisteren,en de tweede pc is van de kits ik zelf heb gisters niets gedownd en als ik dat doe dan is het in de daluren.
 
Dus je hebt maar 2 pc's aangelsoten op je netwerk, je download er niets op, maar op de meter staat dat je maar liefst 750 MB hebt gedownload...

Dit is toch wel erg vreemd naar mijn weten. Je meter geeft dan ook nog eens aan dat je niets download...

Ok, er zijn een paar verzochte oplossingen voor dit:

- Je kijkt op het verkeerde account op telenet of je doet toch iets fout waardoor je foute gegevens leest
- Er staat geavanceerde spyware en virussen op je computer die automatisch downloaden en d/u meters omzeilen
- Iemand glipt stiekem achter je rug op je computer, zet de meter af en download vollop...
- Iemand tapt je connectie af, bv met een laptop en plugt zich in jouw netwerk, en download naar hartelust
...

Probeer eens zelf de meest logsiche oplossing te bedenken.
Du-meter zou ook stuk kunnen zijn, maar je download niets volgens jezelf...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan