down en upload

• Onderwerp starter Onderwerp starter stroo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
wie kan mijn helpen ik werd er gek van ik heb een torrent (utorrent 1.6) hier mee download ik maar upload ook maar zins een paar weken kan ik niet meer uploaden, ik heb het programma er uit gehaald en op nieuw er op gezet werkte weer niet toen heb ik utorrent er weer afgehaald en bittorent er op gezet dat zag er goed uit en na enkele minuten ging deze op rood toen heb ik het gehele systeem op nieuw er op gezet en downloaden gaat goed maar up doet het niet ook als je via utorrent je poort wil testen dan kom hij niet op die site dus niet via internet.
Ook heb ik een programma news server tester als ik deze aan zet dan zegt hij laufzietfehler 0 volgens mij betekent dit runtime error 0 ik weet het niet meer ik hoop jullie wel.:shocked::shocked::shocked:

je vraag is een prima plot voor een boek; "stroo en het mysterie van de verdwenen interpunctie"

los van dat ik helaas geen oplossing weet voor je probleem kan ik je wel de tip geven dat het misschien wel helpt als de vraag enigzins begrijpelijk is en op zn allerminst een beetje leesbaar is om dit te kunnen lezen moet je eerste gaan puzzelen en daar zit niet iedere helper op te wachten per slot van rekening is dit ook voor de helpers vrijwilligerswerk

Staat UPnP aan in de router? Staat er bij instellingen van uTorrent bij Verbinding een "vinkje" bij UPnP poorttoewijzing gebruiken? Is uTorrent toegevoegd in de firewall?

Die versie van µTorrent is wel erg oud, de huidige versie is 3.4.2. Overweeg eens om een upgrade naar die versie te doen.

ja in de kast van ziggo staat de UPnP aan gevinkt en in uTorrent ook en Utorrent is toegevoegd in de firewall, (ik ga denken dat het kastje van ziggo niet in orde is)

heren bedankt voor de hulp ik ben er nog niet uit ik denk dat het de poort in utorrent is

Om je torrentclient goed te laten werken moet de poort die de client gebruikt open staan in je router.

Op onderstaande site staat uitgelegd hoe je een poort open kunt zetten in je router om deze vervolgens door utorrent te laten gebruiken:

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/

Eerst selecteer je het type router dat je hebt en dan het programma utorrent. Daarna krijg je een uitleg wat je precies moet doen.

Het is een Engelstalige site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan