Downgrade Direct X

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
346
hallo ik wil vragen hoe ik van directX 10 naar 9 kan gaan als dit kan zou ik het graag weten
alvast bedankt:D
 
Waarom zou je dat uberhaubt doen?

Waarom wil je terug?
 
ik vind directX 10 niet zo mooi ik heb liever 9 lijkt veel leuekr en mooier voor mij dus ik zo toch graag een downgrade willen hebben als dat kan :)
 
bv kan ik die direct X verwijderen en die 9 er op zetten maar ik zou niet weten hoe
 
Euhm, directx 10 is niet mooi?!

Geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je daarmee bedoelt. Het is namelijk voornamelijk een programma dat bestaat voor het spelen van games.

Bekijk dit eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/DirectX
 
Laatst bewerkt:
jah ik weet het het is beter realistiser maar ik hou meer van de 9 versie minder realistis dus ik wil een downgrade :D
 
Maar nogmaals. Directx heeft niet zozeer te maken met het uiterlijk van een game. Dat zit in de game zelf.
 
Heeft weinig zin voor het doeleind dat jij aandraagt. Hoe het spel eruit ziet zal weinig tot niets veranderen. Want dat ligt toch echt bij het spel zelf.
 
maar ik wil gewoon eens proberen hoe het er uitziet als het niets verandert dan zet ik het terug op 10 maar ik kan toch eens proberen :D
 
bv ik heb vista home premium directX 10 en xp pro directX 9 je hebt de zelfde vidio kaart en je speelt het zelfde spelletje krijg je dan niet meer fps op de directX 9 dan op de 10???
 
Dat verschilt per spel, onderdelen in de pc, enzovoorts.

Heb je een dualboot dan? Dan heb je toch al dx9 voor xp en dx 10 voor vista en kan je dus zelf de vergelijking maken.
 
laat maar ik heb niet meer nodig ik heb je site nog eens grondig na gelezen en ik laat het op de 10 versie toch bedankt voor je hulp :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan