Downgrade naar Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohannesXX

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2011
Ik zou op mijn laptop (een 6730b van HP) graag Vista Business vervangen door Vista Home Premium . Ik heb een legitieme VHP liggen. Maar gaat dit wel? Werkt mijn laptop dan nog wel draadloos ? :confused:

Ik ben een absolute leek op computervlak, dat zullen jullie al wel kunnen opmaken uit de vraag ansich. Toch bij voorbaat dank voor alle tips!!!!:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank u

Dank je , coolkil. :thumb::thumb:

Moet ik dan al die drivers installeren? Moet ik die eerst op mijn desktopdownloaden en op een DVD branden?
O, en ik vind op deze pagina wel drivers voor Vista Basic en ook voor Ultimte , maar niet voor Vista Premium. Wel voor W7 . Welke zou ik dan best nemen?:confused:

volgens mij zijn premium en home basic zelfde. maar moet eerlijk zijn dat ik dat niet zeker weet.

Ik probeer....

Ok , Ik probeer het met Basic. Ik ben al begonnen met al die drivers te downloaden . Wanneer ik ze allemaal heb, brand ik ze op een schijfe en dan ga ik (morgen ofzo...) proberen die Home Premium op die laptop te krijgen.;)

Nogmaals dank voor de hulp. Ik laat je 1 van de volgende dagen nog iets weten over de vorderingen :thumb::):)

Gelukt

Hoi coolkil,

Het is me gelukt om alles werkende te krijgen !!!:D:D

Dank zij jou, zou ik zo zeggen . Zonder die link , had ik het nooit voor mekaar gekregen.

Het "oude" business-vista programma en de bestanden zijn wel opgeslagen onder een file "old windows" , en deze kan ik niet verwijderen . Ik heb dus nu sowiezo 89 GB van de 150 in gebruik.

Ik denk er dus over om Vista Premium terug te installeren nadat ik eerst heel de schijf eerst geformatteerd heb.Maar ik moet nog uitvissen hoe ik dat moet doen...:o

Hoe het ook zij, blij met de hulp die ik hier gevonden heb!:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi,
De vraag die me bezighoudt is, waarom wil je downgraden van een Business-versie naar Home Premium?

Antwoordje