downgraden naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donovan1996

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2011
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag:)

Ik heb nu windows 7 op me laptop staan, maar deze is volledig in het engels:(
Het is wel een legale versie.
Nu wil ik downgraden naar windows xp home of prof.
Maar kan dat op mijn laptop?

mijn laptop:
Compaq presario cq60 400sd

Hopelijk kunnen jullie mij helpen:D

Mvg, Dono

Ik had ook al op de website van hp gekeken en zag dat er inderdaad alleen maar windows 7 en vista drivers waren.

Maar ik kan natuurlijk ook me recovery partitie gebruiken denken jullie:)
dit is het probleem:
Me recovery partitie doet het niet. als ik op f11 druk dan gebeurd er helemaal niks:(
(iemand tips?)

Mvg, Dono

weetikniet.
als ik mijn compaq scherm bij het opstarten krijg staat er <f11> for system recovery.
Ik heb ook al op internet gezocht maar kon niks vinden waarom er niks gebeurd als ik op f11 druk.

Als ik naar computer ga zie ik daar netjes een schijf staan met de naam recovery.

ik wil een recovery omdat ik dan weer een nederlands besturingssysteem heb.
dus van windows 7 prof weer terug naar vista home basic.

Hopelijk kunnen jullie het oplossen:D

Mvg, Dono

Niet toevallig de recovery op schijven gebrand?
druk je f11 op het goede moment?
precies wanneer Press <F11> for recovery” message verschijnt?

anders probeer het via start>alle programma's>recovery manager.

recovery schijf hmm.. weet niet of we die hebben

En als ik me computer opstart en op f11 druk gebeurd er niks maar als ik op f10 druk om naar de bios te gaan lukt het wel

recovery manager heb ik niet meer omdat er een schone windows 7 (engels) op staat.
Engels is heel vervelend daarom wil ik weer terug naar vista.

Mvg, Dono

das anders..dus je had eerst vista nl erop staan,toen heb je windows 7 erop gezet maar dan heb je alles gewist denk ik en lukt het niet anders dan met een windows vista schijf.
dan op de site alle drivers installeren.

ik heb een c schijf (windows)
en een d schijf (recovery)

en ik weet 100% zeker dat ik hem op de c schijf heb staan, en dat er niks is veranderd aan de recovery partitie.

Mvg, Donovan

Neem de handleiidng van Vista dan eens door: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01662156.pdf

Niet alle hebben deze optie:
Start de computer opnieuw op en druk op f11 als het bericht ‘Press <F11> for recovery’ (Druk
op F11 voor herstel) op het scherm verschijnt. Selecteer vervolgens Recovery Manager

Laatst bewerkt:
Ik zal zometeen even zoeken naar de recovery schijf want ik bedenk me net dat me vader die heeft gemaakt toen ik me computer net nieuw had.

Ik stuur wel een bericht als ik hem heb gevonden.

in iedergeval Bedankt voor jullie hulp tot nu toe!

Mvg, Dono

F11 gaat niet. Lees maar:
Als het oorspronkelijke besturingssysteem is gewijzigd in een niet-Vista-besturingssysteem, kan Recovery Manager niet worden gestart via het bureaublad of met F11 tijdens het opstarten.
U kunt de herstelschijf gebruiken om de computer in de originele bedrijfsstaat te herstellen in Vista.
Als u een niet-Vista-besturingssysteem gebruikt, kunt u een programma voor partitiebeheer van een andere fabrikant gebruiken om schijfruimte vrij te maken.

aha vandaar dat het niet kan:D

Ik heb zometeen een informatieavond over kamp en vanavond of morgen ga ik die recovery schijf zoeken.

Bedankt voor deze info!

Hallo,

Ik had dat programma inderdaad ook al gezien maar deze ondersteund SP1 niet.:(

Alsnog bedankt voor de tip!

Mvg, Dono

Die vat ik even niet wat het met sp1 te maken heeft.Zie ik iets over het hoofd??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan