Download Accelerator Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hoi

Is het mogelijk als je iets download, via winmx, te downloaden via Download Accelerator Plus, bij kazaa kan het wel.

Alvast bedankt

Geplaatst door DENNIS90
Hoi

Is het mogelijk als je iets download, via winmx, te downloaden via Download Accelerator Plus, bij kazaa kan het wel.

Alvast bedankt
huh? bij kazaa kan dit toch niet? :confused:
edit: heum...dit bericht deed der zowat 5 minuten over, om geplaatst te worden...hoezo forum traag

Laatst bewerkt:
Geplaatst door aaajeetee

huh? bij kazaa kan dit toch niet? :confused:
edit: heum...dit bericht deed der zowat 5 minuten over, om geplaatst te worden...hoezo forum traag

Ja hoor bij kazaa kan het wel, alleen bij muziek video clips, bij andre downloads via kazaa lukt mij het ook niet, maar kan het ook bij winmx, weet iemand dat, winmx, is zo traag zit nog steets 0%(heb adsl advanced)

Of is er iets anders wat winmx sneller maakt.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    14,3 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Je downloadsnelheid is altijd afhankelijk van de traagste ;)
Maar leg 's uit hoe je dan video clips van kazaa via DAP download??? Dat willen wij helpmij'ers wel graag weten :D

[offtopic] forum is idd traag [/offtopic]

Je moet wel Accelerator op je computer hebben geinstaleerd, als je iets download, klik je met je rechtermuis op speel af tijdens het downloaden, dan word Accelerator van zelf gestart, dan klik je op start downloaden en hij begint.

Maar is er echt geen programma voor winmx, om het sneller te laten downloaden.

Forum is bij mij ook erg traag.

Laatst bewerkt:
WinMX heb ik niet meer omdat ie altijd traag is...
Probeer dan DirectConnect of ftp's :rolleyes:

Jouw DAP@Kazaa methode werkt bij mij niet hoor :confused:

kazaalite werkt beter en sneller dan winmx + het heeft geen spyware
integendeel tot DAP
dat heeft wel spyware...

DAP@Kazaa methode werkt bij mij niet hoor
raar, bij mij echt wel.

maar winmx vind wel meer, en het bestand die ik wil en kazaa niet.

de DAP@Kazaa methode doet het bij mij ook niet maar ik heb het wel eens vaker gehoord

dat kleine btje spyware wat in DAP zit kun je gerust verwijderen en 't blijft dan alsnog werken :p

het is overigens geen spyware die je pc enige schade aanricht of je pc trager maakt

Een uitstekend p2p programma is SoulSeek en afhankelijk van de gebruiker kun je hoge download snelheden halen, zonder gebruik van allerlei attributen

http://www.slsk.org/

soulseek: Frederik

Heb je geen google ?

http://www.neo-modus.com/

Weet wel dat het vies kan tegenvallen: op heel veel kanalen heb je minsten 4 tot 10 GIG (!!!) aan gedeelde bestanden nodig, zit je op minder, knallen ze je er gelijk af. Ik vind het een zeer onvriendelijke share programma :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan