Download blijft op status ''hashing'' staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Total Eclipse

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Ik heb eMule 0.44b, maar de status van een bepaalde download blijft maar op ''hashing'' staan. De download is 366 MB groot (40 parts) en ik heb al 357 MB gedownload (39 parts). Het laatste part had ik eerst helemaal gedownload, maar bleek achteraf ''corrupted'' te zijn. Nu kan ik helemaal niks meer met die download doen, omdat dat ''hashing'' er blijft staan.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groetjes

Volgens mij kan je dat beter opnieuw installeren i.v.m. SP2 (Emule), Ik heb ook SP2, maar ik heb toch veel aanpassingen moet doen.

Ja ok, je bedoelt eMule helemaal opnieuw installeren. Dat is geen probleem verder, maar ben ik die download dan kwijt??? Dat heeft namelijk erg lang geduurd en het zou dus ''vervelend'' zijn als ik weer opnieuw moet beginnen. Kan ik die download (de .part en .part.met files enzo in de TEMP map) niet op een of andere manier redden en hem dan in de nieuwe eMule weer hervatten?

Je kunt er inderdaad een map voor maken en ze daar naartoe kopieren. Kunnen hem dan ook niet meer van je downloaden.

Humpe bedankt!!

Ik heb de nieuwste eMule opnieuw geïnstalleerd en de betreffende download weten te redden (via tools ---> import downloads)!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan