Download de beta versie 9.0 van wlm niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

izomac

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
download of instaleer de nieuwste versie van windows live messenger 9.0 beta NIET bij mij werkte hij niet en wou ik hem deinstaleren ik heb het handmatig en met deinstaleer progamma gedaan en het werkte niet de files bleven.dus dan kan je de 8.5 niet opnieuw instaleren ik raad het AF om het te instaleren of te downloaden ik zelf heb mijn messenger 8.5 trug gekregen door een systeem herstel te doen via start>alle progamma's>bureau-accessouires>systeem werkset>systeem herstel danku voor u tijd en aand8

Nog een reden om 9.0 niet te instaleren. Het is vreselijk onoverzichtelijk. De hele interface is verandert. Ook werken dingen zoals msn plus, discovery etc. niet meer. 9 vind ik persoonlijk een mislukte versie.

Sja, en als ik een verse installer download bij msn.nl dan komt ie automatisch uit op 8.5
Dus, waar kan ik versie 9 testen / downloaden?

Dat Plus niet werkt lijk me logisch, word niet gemaakt door de mensen van msn maar door een derde partij. Dus logischerwijs duurt het even voordat de nieuwe Plus versie is aangepast voor de nieuwe versie van msn.

Interface veranderd? Is internet explorer met de komst van vista ook niet drastisch veranderd dan? Ik weet niet hoor, maar men maakt soms veranderingen. Wen eraan of doe er niet aan mee.

Deze msn is een BETA versie, om te testen dus.... Problemen daarmee, ja wederom logisch. Daarom laten ze mensen het programma testen...

Dus deze ophef, ikke niet begrijp. Wil je een zekere versie van een nieuwe msn, wacht dan tot de Alpha versie.

Altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven.

My fifty cents...

Laatst bewerkt:
Dank u.

Kon het niet laten hierop te reageren. Kan me goed voorstellen dat er bij vorige versies dezelfde ophef was en toch gebruik vrijwel iedereen daar nu een alpha versie van. Let wel, tuurlijk heeft ieder zijn mening, niets mis mee. Maar baseer die dan op feiten en niet op een enkele ervaring. Genoeg mensen die dit zullen testen, geen probleem.

Maar zoals gezegt, BETA.

En aan beta maak ik verder geen woorden vuil...

Zoals ik nu net zie op een bult sites die of mallware verspreiden en/of niets met MSN te maken hebben.

In ieder geval niets officieels...

En dus ophef over niets en stiekem een goede uitleg van mij over Alpha en Beta. :evil:

Precies, dus eigenlijk kan dit topic wel dicht ;)

Ja, maar ik wacht even een tegenbericht / bewijs van de T.S. af.
Als die er morgen is, blijft ie open.

Check

Moet wel eerlijk zijn en toegeven dat ik altijd al eens om een slotje heb willen vragen ( en ja, ik weet dat het niet erg netjes is, maar soms kruipt het bloed waar het niet gaan kan). Maar dan moet er inderdaad een goede reden voor zijn. Blij dat we het eens zijn by the way.

En nu maar afwachten hoeveel topics hier nog over komen tot er daadwerkelijk een Alpha versie is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan