Download ingestort!

Status
Niet open voor verdere reacties.

abgoesnuts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
Sinds kort is mijn download limiet opgeheven. Dus dacht ik het fenomeen newsserver (en wel de alt. groepen) eens te gaan verkennen. Ik zit bij HetNet en dus maak ik gebruik van de nova.planet.nl server (logisch toch? ). Al snel kon ik met wat hulp aan de slag. Ik kon pakketjes downloaden met 163 kbyte/s. Nu is dit plotseling ingezakt naar zo'n 67 kbyte/s. Heb ik wat gemist? Is er iets mis met de newsserver? :confused:

Er is vaak wat mis met newsservers, zeker de newsservers die 'gratis' bij je abbonement van je provider zitten.
Zelf heb ik 'gratis' newszilla van XS4all maar die gebruik ik niet aangezien daar ook vaak problemen zijn, dus heb ik voor € 7,95 een betaalde service bij tweaknews genomen en haal daar standaard 3 x 200 KB binnen zonder datalimiet en 10 dagen retentie. :) en alles staat er 100% compleet op

Providers knijpen vaak de news servers af, om te voorkomen dat er teveel dataverkeer word gegenereerd.
De lolbroeken bij Tiscali hebben zelfs een jaar terug alle binairies gefilterd.

Aan Admin_Frisian: Dat zou dan komen doordat HetNet onlangs de datalimiet op de download heeft opgeheven voor alle abonnementen boven de 30 EUR. Als een hoop HetNetters de newsserver inmiddels gevonden hebben zou dat niet zo raar zijn dat die server problemen krijgt. Tijd voor een upgrade zou ik zeggen!

Aan Paintje: Die paid server is dan wel de goedkoopste die ik gezien heb. Blijft toch zo'n 8 EUR per maand extra. Dat moet ik eerst door de censuur heen krijgen. In ieder geval bedankt voor de tip :thumb:

Tja het is inderdaad weer 8 euro extra maar ik werd het zat om films incompleet binnen te halen en nachten lang me PC aan te hebben, om er uiteindelijk achter te komen dat het zo incompleet was dat het niet te repareren was :confused:

Het was mij ook al snel duidelijk dat je maar beter al kunt gaan downloaden tijdens de upload, want voor je het weet zijn ze alweer incompleet. Met de huidige snelheid wordt dat nog belangrijker. Sommigen uploaden sneller dan ik download! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan