download is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattuh007

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hallo,
Mijn vraag is dat ik met grabit maar met 60 kb/s download terwijl ik veel beter kan. 400 kb/s. Weet iemand hoe dat kan? Ik heb tele 2 4mb internet. Ik heb het ook met Newsbin geprobeerd maar dat is precies hetzelfde probleem. Ligt dit aan de server van tele 2?
Moet ik nu bij een paysever als ik hoger wil downloaden? (ik wil het liefst gratis natuurlijk)

Weet iemand een andwoord hierop??

kan een download zijn die niet meer goed wordt ondersteund door de servers van TELE2

downloads worden een bepaalde tijd ondersteund door de servers van je provider.

bijvoorbeeld bij kpn 7 dagen.

als je na 7 dagen nog dat bestand wil downloaden, gaat dat of helemaal niet meer, of zoals bij jouw met een lagere snelheid.

dit kan je controleren door een bestand die nog maar 4 dagen oud is te downloaden.

Maar ik doe het via FTD. Dus alles wat nog niet 7 dagen oud is moet snel gaan??? En de
rest traag? Dat is wel vaag.

Gewoon een Payserver nemen als je een beetje snelheid wil. Die gratis servers zijn stuiver waard.
Ik raad je Eweka aan.
Hoge retentie en hoog limiet en nooit down.

http://www.eweka.nl/

Maar een maat van me zit bij kpn en die download wel gewoon goed.
Komt het omdat tele 2 gewoon te gierig is om een goede server te maken?

KPN heeft inderdaad een redelijke server voor nieuwsgroepen en ook XS4ALL ( onderdeel van KPN) is aardig maar in vergelijking met een Payserver als Eweka toch minder.

Tele2 heeft een contract met een andere aanbieder dacht ik voor nieuwsservers. En die snelheid wordt inderdaad beperkt tot 60kb/s.

Enige oplossing is dus om voor een betaalde server te gaan.

Probeer het anders even met een trial van Hitnews etc. Toch zonde als het niet helpt en je al betaalt hebt voor een maand ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan