Download limiet bij multikabel (Quicknet) is geen limiet, of wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Kloppen de geruchten dat Multikabel (quicknet) bij meer dan het gedownloade dataverkeer niks in rekening brengt bij een datalimiet? Valt het wel te controleren?

Is het bij ADSL wel te controleren?

Zit er een fair use policy bij? Dat is eigenlijk een verkapte form van datalimiet. Je hebt in prinicipe geen datalimiet, behalve als het echt de spuigaten uitloopt. Maar dan moet je echt wel je best doen. Wat ben je van plan? Een eigen webserver plaatsen? Of heel veel downloaden? Of ??

Ik ben zelf een matig gebruiker bij Multikabel, heb een Easy-abbo, maar bij extreme overschrijding zullen ze klanten in de regel eerst voorstellen om een ander uitgebreider abbo te nemen. De limieten worden trouwens per 1 oktober fors ruimer en sommige abbo's zelfs goedkoper. In mijn optiek zijn ze de beroerdste niet, nog niet. :)

Meer info:

Ik heb zelf ook Multikabel.
Ik heb geen limiet. Maar volgens mij kijken ze er niet zo streng naar . Maar ze KUNNEN wel wat in rekening brengen als je erover heen gaat. Maar dit gebeurt echt niet altijd.

Ik ben op zoek naar een heel goedkoop abonnement waarbij ik heelveel kan downloaden. (MP3tjes) De snelheid maakt mij helemaal niks uit, als ik maar 24 uur per dag kan downloaden.

ADSL is nog geen optie gezien ik niet gebruik maak van een vaste telefoonlijn. Ik heb echter begrepen dat www.ritstele.com bezig is om vaste telefonie over de ADSL lijn aan te gaan bieden, maar zover is het nog niet. Die info zag ik op www.internetten.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan