Download niet compleet bij Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lpollet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2012
Hallo,

Ik weet niet of ik hier mijn vraag kan stellen, maar telkens als ik via Spotnet een film heb gedownload (enkel bij DVD bestanden)
staat het laatste van de film er nooit op. De laatste VOB file is telkens een copie van de eerste ?? Bij de laatste 10 minuten
start de film gewoon terug bij het begin. Ik krijg geen foutmeldingen, de film staat in een ISO file als ik hem binnenkrijg. Ik download
met Spotnet en gebruik USe NET PRO. Kan er mij iemand daar mee helpen ?

Dank U

al eens geprobeerd om de iso file met rechtermuisknop uit te pakken? dan kijk je even naar je film op je pc of het net evenzo is. Een iso kan je gewoon uitpakken met winrar.Met welk brandprogramma brandt je de Iso? Een post kan je op voorhand scannen met downloadchecker om te zien of deze compleet is hier te vinden :http://www.softpedia.com/progDownload/NZB-Download-Checker-Download-136495.html daar kies je DOWNLOAD LOCATIONS
for NZB Download Checker 2.0.391:

Softpedia Secure Download (US) [ZIP] je vult na instal je gebruikersnaan paswoord enz in dan kan je de (opgeslagen) nzb inladen en controleren

Laatst bewerkt:
Heb ik ook al geprobeerd. De file komt direct als een ISO in mijn verkenner. Niet als NZB. Ik heb dit nu al meerdere malen voor had.
Ik zo nochtans bij de meldingen van de download dat niemand anders daar problemen mee heeft. Het probleem moet wel ergens aan mij liggen denk ik. Ergens op de manier van opslaan ofzo ??

in je spotnet dan wijzigen dat hij de nzb opslaat in plaats van direct te openen. kan je doen bij je instellingen bovenaan links

OK Thx, Ik probeer dit even uit en laat het dan weten.
Bedankt voor de snelle reactie.
Grtjs
Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan