Download opent niet meer in popup scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

nanipe

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2006
Hallo,

sinds kort openen de downloads niet meer in een popup scherm maar rechts boven in een download-icoon. Daar moet ik dan op klikken en de download selecteren.
Dit was eerst niet. Iemand een idee hoe dit kan ??
Alvast bedankt.

Waarin? Welk programma?

Het lijkt iets te maken te hebben met adobe
Ik zie nu dat alle documenten (bijlages e.d.) het icoontje van google hebben ipv adobe pdf. Ik weet niet of dit de rede is, want normaal stond daar het adobe icoon....
Ik heb net als voorbeeld, een mailtje van een concert die dus een downloadknop heeft om de tickets te downloaden. Dan verschijnt dat schaaltje met pijltje naar beneden weer in de
rechterboven hoek en als ik daar op klik (de downloads) dan staat het document in de lijst en daar moet ik dan op klikken.
Terwijl dit normaal gewoon op mijn scherm zichtbaar werd, moet het nu dus via een omweg.....

Laatst bewerkt:
Open dan een bijlage (.pdf) met rechtermuisknop > Openen met > Adobe en geef aan dat je dit soort bestanden altijd wil open met Adobe.

Het staat dan bij Eigenschappen in het contextmenu van een .pdf bestand en dan daar onder de knop Wijzigen. Er wordt niets gevraagd bij Openen met.
Kan ook bij standaard app's aangepast worden. Via Zoeken.
Er lijkt een update te zijn geweest en de balk voor gedownloade bestanden is bij mij ook (uit de) weg. Moest eveneens Adobe Reader selecteren. De browser Chrome is van Google.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan