download probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleurenvlieg

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Titel zegt het al, zins ik vista ultimate 64 bits draai , kan ik niet downloaden met grabit alt binz newsbin pro NewsLeecher :confused: :shocked:, Weet iemand een oplossing ? graag bedankt

Ik werk ook met vista 64 bit en grabit newsleacher ect ect download gewoon goed zonder enkel probleem hier.
Zou dus eerder aan een eventuele geinstalleerde firewall kunnen liggen of de beveiliging staat gewoon heel hoog bij jou.
Als je een unatended versie heeft moet het zeker werken en dan zou het dus eerder liggen aan de nieuwsgroep en/of gebruikers en wachtwoord liggen.
Als je download wat geeft grabit dan aan waarom het niet lukt ?

Ik heb vista ultimate dell versie ( zelfde als alle andere ultimate stonden alleen paar dell logo s in ) ik heb firewall ff tydelijk uitgezet / kheb eweka , inlog naam en paswoord staan goed, op me laptop werkt wel alles met dat account / als laatst grabit kan geen verbinding make want er blijft staan sending password :shocked: . Egt zo raar begryp er niks meer van

Laatst bewerkt:
niet per ongeluk een komma inplaats van een punt in newsreader??.eweka.nl of heb je het wachtwoord geplakt waardoor er wel eens een spatie voor of achter wilt komen.
Mischien server verwijderen en opnieuw toevoegen zonder knippen plakken.

Ik Ben er achter wat het probleem was ,

Oplossing voor dat je Grabit,Newbin pro, newsleacher, alt binz ,enzovoort...... gaat instaleren firewalls uitzetten :thumb:

bedankt voor reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan