Als ik internet explorer open onder Win98SE en ik wil iets downloaden, dan gaat dat meestal via getright. So far so good. Een enkel keer gaat het via IE 6. Dit was tot op heden geen probleem, tot nu toe dan. Eerst een schermpje met het te downloaden bestand, dan een schermpje waar het bestandje op je HD moet komen, en dan het schermpje met de voortgang van het downloaden. Nu is het zo dat stap 2 wordt overgeslagen en slaat de PC alles op in de submappen van Content.IE5 en kan ik niet meer kiezen waarheen ik het wil downloaden. Is uiterst lastig als je daar naar toe moet, want deze map kan je alleen bereiken door er naar te zoeken via het start menu. In IE 6 heb ik geen instellingen veranderd ten opzichte van het moment dat het nog goed ging.
Iemand enig idee hoe ik de oude situatie weer herstel????? Is geen al te groot probleem, daar het meeste via getright wel goed gaat, maar voor die enkel gevallen dat getright de boel niet pakt is het knap lastig.
Iemand enig idee hoe ik de oude situatie weer herstel????? Is geen al te groot probleem, daar het meeste via getright wel goed gaat, maar voor die enkel gevallen dat getright de boel niet pakt is het knap lastig.