Download programma, zonder spywere?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Hoi,

Ik zat met een vraag.
Is er nou eigenlijk een downloadprogramma zonder spywere? Want volgens mij bestaat het niet, of wel?

Ik had LimeWire, maar ik zat in de auto en hoorde daar wel iets heel ergs over. Dat ze via dat programma gemakkelijk je PC op kunnen komen, en alles weg halen.
Dus had het verwijderd en, weer, Bearshare er op gezet. Maar ja dat is natuurlijk een en al bagger.

Of zijn het echt alleen de betaalde versie's die Spywere vrij zijn? Wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen.:rolleyes:

Alvast bedankt.:thumb:
 
Ik werk al jaren met DC++, voorheen Direct Connect. Geen spyware te bekennen.:)
Daarnaast ook nog met Bitornado.
 
ik ben persoonlijk nog blije gebruiker van limewire het is wel spijtig dat ze programma's zonder licentie gaan tegenhouden.
Wat dacht je van torrents? ze hebben natuurlijk wel geen zoekfunctie dus je zal zelf op internet moeten gaan en dit is natuurlijk ook gevaarlijk voor spyware he

Aan de modderators mag zo'n topic nu eigenlijk, ze praten toch niet over iets illigaals downloaden.
 
Thx!

Oke ik ga het een en ander proberen.

Maar ik snap niet dat bijvoorbeeld een betaalde versie zonder spywere zou zitten?
 
Geplaatst door crash
Ik werk al jaren met DC++, voorheen Direct Connect. Geen spyware te bekennen.:)
Daarnaast ook nog met Bitornado.

Hmm k begrijp dat je hier ook moet Share, of niet? En dat is strafbaar toch? Dat wil ik ook weer niet;):p
 
Wat is er zo bagger aan Bearshare?
Ik ben wat dat soort programma's een complete leek.
Tot nu toe heb ik nog alles kunnen vinden wat ik zocht op Bearshare, maar wil graag leren. Overigens nog niets van spyware gemerkt.
 
blijkbaar zit er spyware in bearshare maar het kan gewoon iets zijn tijdens de install dat je kunt zeggen dat je die spyware niet wilt ofzow he
 
Klopt je kan niet aangeven of je het wilt instaleren of niet. Zoals bij MSN Plus;)

Als je Bearshare wilt moet je het wel instaleren. Vind het zelf ook echt een super programma hoor.
Maar als ik Microsoft Antispyware laat lopen, is het enige wat ie vind. U.Save (wat in Bearshare zit) en nog iets met bearshare :confused:
 
Precies.
Maar nu weet ik nog niet waarom Bearshare bagger is...........
 
Geplaatst door winnie de pooh
Klopt je kan niet aangeven of je het wilt instaleren of niet. Zoals bij MSN Plus;)

Als je Bearshare wilt moet je het wel instaleren. Vind het zelf ook echt een super programma hoor.
Maar als ik Microsoft Antispyware laat lopen, is het enige wat ie vind. U.Save (wat in Bearshare zit) en nog iets met bearshare :confused:

En als je die verwijdert, loopt het als een zonnetje en heb je nergens last van toch?
 
-newsleecher (nieuwsgroepen)
-dc++
-torrents abc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan