Download Programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinjansen

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2004
Beste Forum mensen.

Ik zou graag wat advies willen hebben welk download programma op dit moment het beste is voor muziek te downloaden. Ik zelf gebruik Nieuwsservers maar dat is niet aan geraden voor een beginnende pc gebruiker. Gelieve iets wat gratis is. geen tot weinig spyware. Torrents lijken mij ook nog te ingewikkeld voor hem.
Ik zoek iets zoals
Kazzaa
limewire
bearshare enz.

Hopen dat jullie mij kennen helpen.

Mvg,

K Jansen

ik kan je limewire aanraden...

geen spyware / virussen / etc. en werkt voor muziek nog redelijk snel
als je de pro neemt is alles zeer snel

Limewire is ook mijn keuze.

Voor nieuwsgroepen kan ik je altbinz aanraden, gratis en een makkelijke lay-out met gratis zoekfuncties :):):).

Ik hou het ook op Limewire voor de "losse" nummertjes alhoewel ik voor albums Bittorrent gebruik en zo moeilijk is dat niet.....

bij limewire zit er best veel **** tussen. al verschillende keren dingen binnengehaald.
maja ikzelf gebruik bearshare.

bij limewire zit er best veel **** tussen. al verschillende keren dingen binnengehaald.

Dan moet je opletten wat je doet.....ik heb nooit troep maar dan ook echt NOOIT!!

Bij Limewire zit inderdaad ook troep er tussen, maar als je naar de bestandsnaam kijkt (Steven Spielberg, Track 1, Track 2, etc.) en naar de grootte van het bestand (+- 900kb) kun je weten dat dat niet de plaat is die je zoekt. Als je daar op let heb je altijd de juiste muziek.

het is idd goed te herkennen in limewire. maar omdat er in de beginpost staat beginnende computergebruiker..
mijn zusje ziet dat ook totaal niet, vandaar dat er nogal wat troep bij haar binnenkwam.

Dat probleem zal ze altijd een beetje blijven houden met p2p programma's.
Zorg ervoor dat ze in ieder geval voldoende beveiliging op haar PC heeft staan en geef haar een beetje instructies. Een MP3 van bijvoorbeeld Robbie Williams ( ik noem maar wat:p )
kan nooit 300KB zijn dus daar moet ze dan al niet aan beginnen.......
Zo kan ze zelf al een beetje filteren.

jullie zitten wel allemaal over troep in limewire maar er staan altijd een heleboel bestanden van xxxkb tussen wat het nooit kan zijn dus gewoon ff kijken wat je aanklikt :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan