Download programma

• Onderwerp starter Onderwerp starter jXL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jXL

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Hey iedereen.

Ik heb sinds kort een ps3, waarmee ik ook films wil kijken ( die ik via me pc naar ps3 stuur via media delen. Dat doe ik met u torrent en dan zoek ik de bijhorende ondertiteling ervoor, en burn ik de ondertiteling in de film.
Alleen heb ik daar geen zin meer in en weinig tijd voor, en super snel downloaden de films niet terwijl ik een snelle internet verbinding heb.

Ik ben dus op zoek naar een download programma ( miss wel nieuwsgroepen ).
Waarmee ik complete films download met ondertiteling er al in, ook zou ik graag blu-ray bestanden willen downloaden, zodat ik mooi beeld heb ik me tv (hdready).

Zou iemand me willen informeren?

Alvast bedankt

Harry

nieuwsgroepen met wel een payserver anders is het downloaden een pot nat.
Neem dan bijvoorbeeld eweka. En je download altijd volle snelheid.

Oke bedankt voor je snelle antwoord.

Is het dan ook mogelijk om gelijk ondertiteling erin te krijgen? zonder dat je daar zelf nog achter aan moet? en kan je er ook blu-ray films mee downloaden?

:thumb:Harry

Meestal zitten er wel nederlandse subs onder en je kan er blueray films mee downloaden.

Nou de normale servers hebben meestal maar een retentie van 3 dagen en dan haal je de helft weer niet compleet binnen. En je kan meestal maar met 2 of 3 draadjes downloaden.

Ontopic:
http://www.binaries4all.nl/beginners/ hier wat uitleg over nieuwsgroepen.
http://www.binaries4all.nl/ftd/ dat is uitleg over een community waar alle nieuwe downloads op verschijnen. Echt handig.

Laatst bewerkt:
Payservers bieden vaak kwalitatief betere downloads; iedere gebruiker betaald immers om er gebruik van te maken. Mensen die gebruik maken van een payserver gaan meestal geen 'rommel' op het netwerk zetten omdat ze dan het netwerk waar ze zelf voor betalen dan gaan zitten vervuilen. Ook wordt de inhoud van een payserver vaak gewist en vernieuwd. Daarom is een payserver een goed betaalbaar alternatief tegenover vervuilde downloadgroepen zoals LimeWire of KaZaA.

Nou de normale servers hebben meestal maar een retentie van 3 dagen en dan haal je de helft weer niet compleet binnen. En je kan meestal maar met 2 of 3 draadjes downloaden.
.

Dat ben ik helaas niet met je eens.

Ikzelf heb b.v. Ziggo, retentie 30 dagen en volledige download-snelheid en zo zijn er nog heel veel meer providers.

Natuurlijk is een payserver zoals Eweka prima, maar je moet Nieuwsgroepen ZONDER payserver niet vergelijken met torrents zoals jij doet, het is sowieso stukken sneller!

Payservers bieden vaak kwalitatief betere downloads; iedere gebruiker betaald immers om er gebruik van te maken. Mensen die gebruik maken van een payserver gaan meestal geen 'rommel' op het netwerk zetten omdat ze dan het netwerk waar ze zelf voor betalen dan gaan zitten vervuilen. .

Ehhh Payserver of geen payserver, iedereen download toch echt uit dezelfde nieuwsgroepen hoor!

Kun je dat misschien uitleggen? Bedoel je dat nieuwsgroepen via verschillende (pay)servers hun downloads verspreiden?

Stel dat een bepaalde cd gepost is in de nieuwsgroep alt.binaries.mp3

Of je die nu download via Eweka, Ziggo, YabNews, UPC, het is altijd dezelfde!!

Ik gebruikt FTD en Newsleecher. FTD zoekt dus alle 'binaries' en Newsleecher is dus de payserver? Of zie ik dat nu verkeerd...

Ik gebruikt FTD en Newsleecher. FTD zoekt dus alle 'binaries' en Newsleecher is dus de payserver? Of zie ik dat nu verkeerd...

NewsLeecher is de "newsreader" m het downloadprogramma in dit geval

er zijn niet zo gek veel providers die binaire downloads toestaan, en de retentie is meestal vrij kort. Dertig dagen bij ziggo zou kunnen, maar via een payserver heb je vaak een retentie van 100 dagen. En kijk je dan niet regelmatig bij de niewsgroepen, dan loop je kans je favoriete film net te missen. Dus hoe langer de bestanden op de server staan, hoe beter.

Leuk dat zoveel reageerd.
Zo krijg ik meer info dan ik eigenlijk zou kunnen vragen.

Maar nogmaals.. Staan er ook blu-ray films als je via nieuwsgroepen payserver download?

:thumb:

je ziet vaak de term DVD5 of DVD9, die tweede is dan de HD kwaliteit

je ziet vaak de term DVD5 of DVD9, die tweede is dan de HD kwaliteit

Leg eens uit:::
Volgens mij is DVD9 gewoon de normale DVD en DVD5 een gecomprimeerde uitvoering!

Maar DVD9 altijd HD? Nee hoor!

http://www.eweka.nl/

- Betaal per overschrijving, iDEAL, SMS of Click&Buy
- Tot 120 dagen retentie voor binaries groepen
- Support per telefoon, mail of chat
- Maximaal 8 connecties toegestaan
- Toegang tot online control panel
- Kosteloos SSL beschikbaar
- Geen opzegtermijn

7.50 pm, supergoed

Oke oke.. ik denk erover om eweka aan te schaffen, alleen nog 1 ding.
Ik heb internet van chello, en word het gebruik van eweka door chello niet geblokkeerd?

grtz Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan