Download programma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meiga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meiga

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Dag mensen,

Ik zat me af te vragen, is er ook een soort lijst met downloadprogramma's, waarin ik kan zien hoeveel internet ze "verbruiken". Waarschijnlijk kennen meerdere mensen wel het probleem dat als ze bijvoorbeeld Vuze opstarten, dat het internet traag wordt, ongeacht of je nou echt iets download of upload. Al zijn de snelheden van het downloaden 2kb/s en je upload ook niet hoog (of zelfs 0, als je bijv nog niets te uploaden hebt), je internet is per definitie traag.
De vraag is dus, is er een lijst waarop staat welke programma's dit minder of niet hebben? Of als men geen lijst weet, kan iemand mij een programma aanraden om films/games/etc. mee te downloaden die niet zoveel internet verbruikt? De zwaarte van het programma zelf maakt me niet zoveel uit, de computer is snel genoeg :)

Thanks (^.^)

Dag mensen,

Ik zat me af te vragen, is er ook een soort lijst met downloadprogramma's, waarin ik kan zien hoeveel internet ze "verbruiken". Waarschijnlijk kennen meerdere mensen wel het probleem dat als ze bijvoorbeeld Vuze opstarten, dat het internet traag wordt, ongeacht of je nou echt iets download of upload. Al zijn de snelheden van het downloaden 2kb/s en je upload ook niet hoog (of zelfs 0, als je bijv nog niets te uploaden hebt), je internet is per definitie traag.
De vraag is dus, is er een lijst waarop staat welke programma's dit minder of niet hebben? Of als men geen lijst weet, kan iemand mij een programma aanraden om films/games/etc. mee te downloaden die niet zoveel internet verbruikt? De zwaarte van het programma zelf maakt me niet zoveel uit, de computer is snel genoeg :)

Thanks (^.^)

ik denk dat je sowieso niet persé een programma als Vuze moet gebruiken omdat je dan verzekerd bent van een lage download snelheid.
ik ken wel een site die bekend staat om tienduizenden mensen die programma's/films/games/wallpapers en nog veel meer met elkaar delen.
maar....die ga ik niet zo hier ff op deze nette site posten :P

De vraag is dan vanzelfsprekend, hoe kom ik daar wel achter? Kun je me dat in berichtje alleen naar mij sturen of?

De vraag is dan vanzelfsprekend, hoe kom ik daar wel achter? Kun je me dat in berichtje alleen naar mij sturen of?

okee, een bevestiging had ik nodig ;)

EDIT: ik heb een e-mail bericht verzonden.

Laatst bewerkt:
@Meiga & Wesley
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Kortom ook geen warez buiten het forum om sturen en hier melden dat je het via e-mail wel stuurt.

Daarnaast, Meiga, is het niet toegestaan om naar warez te vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan