Download snelheid gaat van 500kb/s naar 10-15kb/s

• Onderwerp starter Onderwerp starter oply
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

oply

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
mijn download snelheid is volledig veranderd een paar dagen geleden was het nog 500kb/s en nu is het plots maar 10-15kb/s ik gebruik internet explorer maar ook mozilla firefox en beiden gaan plotseling zo traag wat moet ik doen?

Oply ik heb dus het zelfde probleem sinds 2 dagen, ik heb utorrent toen verwijderd en de nieuwste beta erop gezet (1.8 beta)
Maar raar dat het bij jou ook zo is, ik zou gewoon ff de nieuwe beta downloaden want nu download ik weer met hoge snelheden

mvg

opgelost

ik weet niet waarom maar nu download hij plots wel weer aan 500Kb/s misschiend slechte verbinding of zo?

wel daarmee is mijn probleem nu toch opgelost

bedankt

m.v.g,
Oply

Ik weet niet of dit bij jouw ook het geval is, maar bij mij (in Belgie) hebben we nog steeds een downloadlimiet. We mogen dus per maand maar 12GB downloaden. Als je dan meer download, moet je een zogenoemde 'pack' downloaden (5GB extra downloaden). Als je dat niet doet, gaat je snelheid bij mij (theoretisch) naar 64kbps, wat dus ongeveer 8 kilobytes per seconde is.
Dit zou het waarschijnlijk zijn.

Persoonlijk vind ik het schandalig dat we nog steeds een downloadlimiet hebben in Belgie. Het is zowat het enige land in de wereld waar dat nog is. Dit is ook bij andere providers zo, geloof ik.

Groetjes,

Kaj-Ivar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan