Download snelheid @Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paullo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Dag allemaal,

Mijn "probleem" is het volgende. Ik download met Grabit en heb een payserver van Eweka. Nou krijg ik met het downloaden niet mijn volledige snelheid ik haal maar 832KB/s. Als ik met de @home server download haal ik snelheden van 3250KB/s. Hoe kan dit? Ik wil graag met Eweka downloaden omdat die supercompleet en constants is. Dat kunnen we van @home niet zeggen. Kan iemand mij helpen???

Alvast bedankt!!!

Grabit
Eweka
@home 12mbit

Kijk even in Grabit naar het volgende.

Als je Grabit gestart hebt zie je aan de linkerkant de nieuwsservers staan.
Klik 1x met de rechtermuisknop op de server die je hebt aangemaakt voor Eweka.
Kies voor Server Properties
Zet als dat nog niet het geval is Maximum Allowed Connections op 8. Grabit zet dit standaard op 3. Probeer het dan nog eens.

Dat heb ik al gedaan zowel maximaal als op 4 of minder. Het rare hiervan is dat ik met 4 connecties een hogere snelheid haal als met 8 connecties. Bovendien hoort dat toch niet uit te maken? De snelheid per connectie bij Eweka is al heel hoog dus met 4 conn moet ik ook mijn maximale snelheid kunnne halen.

Er zijn nieuwsgroep providers waar dit wel degelijk uitmaakt. Maar als het met 4 ook werkt prima natuurlijk.

Het zou kunnen dat er problemen zijn met een nieuwsserver van Eweka, aangezien je bij @home wel de snelheid haalt..

In het forum aldaar lees je vaker berichten dat bepaalde servers traag zijn. Zou even in dat forum je probleem melden. Zij kunnen dan nagaan of er problemen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan