download snelheid niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
na update van windows service pack2 is snelheid wel iets omhoog gegaan naar 2.40 k/bps

seep001

Probeer het eens met een ander modem, wissel hem om met een modem van de buren of kennisen, en controleer de snelheid dan, als hier een groot verschil in zit ligt de oorzaak in het modem.

ik snap het niet, jullie zeggen dat 200 kb per seconde traag is??? voor mij is dat juist snel:s(zit op telenet)ik weet niet hoeveel de snelheid is van telenet maar ik dacht zon 8 megabit per sec. op kazaa ga ik bijna nooit boven de honderd en als ik gewone dingen van op site download ga ik aan 200 wat dus veel is, maar niet altijd gebeurt(vroeger was dit wel 700, dus moet er tog ergens iets niet kloppen maar weet niet wat:()

Als je een 8 mbit verbinding hebt zou de downloadsnelheid rond de 1 mbit moeten liggen, niet bij Kazaa of dergelijke, maar bij een 'normale' download.
Je zou je snelheid kunnen testen bij www.speedtest.nl

misschien stom, maar wat voor processor heb je??? kan zijn dat deze zodanig traag is, dat hij de snelheid niet aankan, had ik vroeger bij een oudere pc ook, toen ging ik aan 100(P3 550 mhz), nu aan 300(p3 1500 mhz), niet zodanig veel, maar voor mij voldoende:)

kun je es zeggen wat de specs van je pc zijn???

Geplaatst door skelle
misschien stom, maar wat voor processor heb je??? kan zijn dat deze zodanig traag is, dat hij de snelheid niet aankan, had ik vroeger bij een oudere pc ook, toen ging ik aan 100(P3 550 mhz), nu aan 300(p3 1500 mhz), niet zodanig veel, maar voor mij voldoende:)

kun je es zeggen wat de specs van je pc zijn???

Als die PC XP SP II kan draaien issie toch al minimaal 350 Mhz..

tja, maar dat is dan tog traag??? kan het ook niet zijn dat er enkele zware internetprogrammas openstaan zoals downloadprogrammas? kunnen ook verborgen programmas zijn, moet es kijken bij ctrl+alt+del wat er allemaal openstaat wat je niet aanstaat

ik heb een i-media van packard bell met een processor van 800 mhz pentium 3

tja, met 800 mhz lijkt mij dat ergens wel normaal denk ik, ging je vroeger aan een hogere snelheid??? en zoja, wat was die snelheid toen? 200kb per sec is denk ik normaal, maar als je meer dan een uur nodig hebt om een site te openen, dan zit je met een probleem(soms heb ik dit bij deze site ook, maar nooit langer dan 1 minuut om te openen), probeer eens met een andere pc op deze modem te surfen, dan kun je zien of het bij je modem of bij je pc ligt

ik heb ook es naar mijn snelheid gekeken, en wat blijkt: ik ga met moeite aan 300 kbyte/sec terwijl het 512 zou moeten zijn:s, kan het zijn dat doordat er andere mensen in mijn straat nogal veel surfen dat ik daar door altijd trager ben? iedereen heeft hier telenet(kabel) omdat adsl niet mogelijk is

Moet het 512 kiloBYTE of kiloBIT zijn?

Want 512 is zo'n mooi kiloBIT getal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan