download snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

OverPwnd

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
59
Goedemorge,

2 dagen gelden heb ik een niewe router gekocht
nu download ik nog al vaak kwam ik er achter dat het met een snelheid gaat van
744kbps dit is zo langzaam Ik heb alle poorten open gezet en het heeft nog steeds geen nut:(
 
Met wat voor programma download je, doe je dit draadloos, wat is de snelheid van je provider ?

Kortom geef eens wat meer info. :confused:
 
hmmm ok,

ik heb als het goed is @home ik zal niet weten wat voor een snelheid
Bearshare lite.
ik heb een ADSL/cabel router
Nee niet draadloos.
 
Maar ik denk zelf dat het zit met UPnP iemand verstand op dit gebied?
 
744kbps is voor in bearshare geen verkeerde snelheid.

En als je de snelheid van je abbo niet weet dan ???? :shocked:
 
Nee(ik betaal 50 euro in de Maand)

maar jah ik ik vind het gewoon langzaam Gaan
ik had eerst Shareza dat ging met 0,564kbps
[Kwam door me router]
toen Had ik utorrent had ik het zelfde probleem
 
Op de meeste torrent site's staan handleidingen hoe de router in te stellen.

Linken kan ik je niet geven ivm de regels van Helpmij.

En bij bearshare is die snelheid wel oké.
 
heeft niets te maken met jouw vraag maar ze moeten ff door heel het land glasvezel gaan aanleggen omdat: ''De huidige glasvezelkabels zijn bedoeld voor snelheden van 1.000.000 kilobit per seconde (ofwel 1 gigabit per seconde)''
 
Vergeet niet dat downloaden afhankelijk is van zoveel factoren, en zeker als je download in een peer 2 peer vorm zoals met torrents downloaden. Als een poort niet goed zou staan in je router, zou je helemaal niets downloaden dus daar zal het echt niet aan liggen. De router beperkt zekers niet een download snelheid daar vrijwel alle routers gebasseerd zijn op een 10/100 mbps netwerk. Elk download programma werkt weer anders, elk programma moet je anders instellen. Bearshare ken ik niet maar het is toch al geen verkeerde download snelheid voor een torrent download. Denk er om dat de download bij een torrent heel erg afhankelijk is van hoeveel peers er zijn en hoe snel hun willen uploaden.
 
Op de meeste torrent site's staan handleidingen hoe de router in te stellen.

Linken kan ik je niet geven ivm de regels van Helpmij.

En bij bearshare is die snelheid wel oké.

Kan wel portforward, geef aan welke router je hebt, en daarna het programma, en je wordt stap voor stap vertled hooe je dit moet realiseren. het is wel in het engels
 
Niet om te discuseren, zou ik dan ook niet moeten doen haha, maar ook met portforwarding, wordt de down snelheid niet groter, het licht nogmaals echt aan de hoeveelheid seeders die uploaden en met wat voor snelheid zei werken. Een prog zoals Azureas, gebruikt maar 1 luister poort, en maakt voor de rest fictief poorten aan om te downen, deze poorten worden automatisch mee genomen door de pc om te kunnen downen. Dit heeft voor de rest niets te maken met, zoals sommige mensen denken, de poorten waarme een ander upload. Als de poorten niet goed zouden staan in je bv je router, dan zou namelijk het download programma gewoon simpel NIETS doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan