boom
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Hallo,
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom.
Sinds twee weken een nieuwe router: TP-Link TL-WR1043N. speciaal gekocht voor de snelheid.
Nu doet het volgende zich voor:
als de hoofdcomputer aan staat zakt de internet snelheid van de draadloos verbonden laptop dramatisch, ook al is de hoofd PC niet op internet bezig.
Als deze hoofd PC uitgezet wordt schiet de snelheid van de laptop ineens weer omhoog.
Verbindingen: kabel van modem naar router, van router kabel naar hoofd PC.
Systeem Hoofd PC: windows 7, Atheros L1 gigabit Ethernet 10/100/1000,netwerkkaart.
Laptop draadloos via router op internet.
Ik heb eerder een linksys router gehad, waar dit zich niet voordeed.
Ik heb alle instellingen in de router nagekeken, maar kan daar geen fouten in ontdekken.( of ik moet echt iets over het hoofd gezien hebben)
Wie kan mij hiermee helpen?
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom.
Sinds twee weken een nieuwe router: TP-Link TL-WR1043N. speciaal gekocht voor de snelheid.
Nu doet het volgende zich voor:
als de hoofdcomputer aan staat zakt de internet snelheid van de draadloos verbonden laptop dramatisch, ook al is de hoofd PC niet op internet bezig.
Als deze hoofd PC uitgezet wordt schiet de snelheid van de laptop ineens weer omhoog.
Verbindingen: kabel van modem naar router, van router kabel naar hoofd PC.
Systeem Hoofd PC: windows 7, Atheros L1 gigabit Ethernet 10/100/1000,netwerkkaart.
Laptop draadloos via router op internet.
Ik heb eerder een linksys router gehad, waar dit zich niet voordeed.
Ik heb alle instellingen in de router nagekeken, maar kan daar geen fouten in ontdekken.( of ik moet echt iets over het hoofd gezien hebben)
Wie kan mij hiermee helpen?